Mijn voeding is laatst kapot gegaan en heeft daardoor (denk ik) teveel spanning afgeleverd. Één van m'n harddisks heeft dat niet overleefd, en nu is er een IC op de controller van de harddisk doorgefikt.
Ik heb op internet gezocht naar een exact dezelfde harddisk om de controller over te zetten en zo de data te rescue-en.
Helaas is de harddisk die ik heb gekocht iets vernieuwd en zijn de chips op de controller niet helemaal gelijk.
Daarom ben ik nu op zoek naar iemand met een Maxtor DiamondMax Plus 9, 60GB met eenzelfde controller als op onderstaande foto's. De harddisk mag bad clusters hebben van hier tot Tokio; als de controller heel is ben ik blij.
Wie o wie?
Voorkant van de hdd:

Achterkant van de hdd (gelinked omdat ie erg groot is zodat alle nummers e.d. goed leesbaar blijven)
[edit]
Mocht er iets niet goed leesbaar zijn, hier een lijstje:
Er zit overigens geen verzegeling op de controller. Het is dus niet te zien of de controller eraf is geweest (ivm garantie). Ook heb ik een goede torx-schroevendraaier zodat er geen schade te zien is op de schroefjes.
Ik heb op internet gezocht naar een exact dezelfde harddisk om de controller over te zetten en zo de data te rescue-en.
Helaas is de harddisk die ik heb gekocht iets vernieuwd en zijn de chips op de controller niet helemaal gelijk.
Daarom ben ik nu op zoek naar iemand met een Maxtor DiamondMax Plus 9, 60GB met eenzelfde controller als op onderstaande foto's. De harddisk mag bad clusters hebben van hier tot Tokio; als de controller heel is ben ik blij.
Wie o wie?
Voorkant van de hdd:

Achterkant van de hdd (gelinked omdat ie erg groot is zodat alle nummers e.d. goed leesbaar blijven)
[edit]
Mocht er iets niet goed leesbaar zijn, hier een lijstje:
[edit2]Voorkant hdd
Maxtor DiamondMax Plus 9
60GB ATA/133 HDD
E-H011-02-3880
Code: YAR41VWO
N,M,G,D
SN: Y2SC3FTE
6Y060L0420411
LBA: 120103200
Mfg. Date: 23NOV2002
Controller
Op de stickers:
96767551
D6FYA
14112LMJHM
ER
R
Op de printplaat zelf:
301599100
CALYPSOIII
4.202
Chips op de printplaat:
Ardent C5-C1
040110200
ARDENT-C5C1-875UK
0241S
2468325
0242 3-2
MT 48LCIMI6AI
TG -6 S E
XV8D
SMOOTH
LZ250E 1.0
B997V0242
MAL
Er zit overigens geen verzegeling op de controller. Het is dus niet te zien of de controller eraf is geweest (ivm garantie). Ook heb ik een goede torx-schroevendraaier zodat er geen schade te zien is op de schroefjes.
[ Voor 33% gewijzigd door nrg op 16-04-2004 18:03 ]