Toon posts:

Beelden van webcam-sessie contactpersoon opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in MSN Messenger een webcam-sessie met een contactpersoon heb lopen; hoe kan ik die beelden dan opnemen?

Ik heb zelf dan niet de webcam, maar die ander heeft de webcam lopen; en die beelden die ik bekijk via MSN zou ik dan dus ook willen opslaan naar me HD tegelijkertijd. Welk progje is daarvoor geschikt?

Ik heb al gesearched erop; maar dat bracht geen nuttige resultaten met zich mee.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Ik dacht niet dat dat kon eigenlijk.. misschien dat er een plugin voor is, maar ik heb er nog nooit van gehoord.

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

[onzinmode]

van het moment dat ze uit de kleren gaat neem je toch gewoon een paar screenshots achter elkaar? >:)

[/onzinmode]

Denk niet dat dag bestaat iig.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 17:16:
Ik heb het eens gezien bij iemand; dus het bestaat wel. Maar toen boeide het me niet, dus heb er verder ook geen aandacht aan besteed.

Maar er moet in ieder geval zo'n progje zijn.

Verwijderd

Je kan altijd Camtasia Studio gebruiken...Dat doe ik in ieder geval...

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
[google=capture screen movie]

zo moeilijk is ie echt wel

[ Voor 64% gewijzigd door Yoeri op 16-04-2004 17:19 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 22:46

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Staat er op www.mess.be niet wat? zoniet staan daar wel wat links naar andere msn tweak sites kijk daar eens

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-08 11:25
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 17:16:
[onzinmode]

van het moment dat ze uit de kleren gaat neem je toch gewoon een paar screenshots achter elkaar? >:)

[/onzinmode]

Zou ik ook doen. :+

Ik heb al wel eens gezocht naar software voor zo iets dergelijks. Ik vond wel iets, maar het was niet volledig wat ik zocht. Die software kon dan AVI's maken van je gehele werkvlak (dus alles wat je op je monitor ziet). Ik weet zo even geen links uit mn hoofd, maar met de goede zoekteremen moet je het vast zo op Google kunnen vinden.

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-07 22:16
Ik gebruik Bülent's Screen Recorder

kun je een regio van je scherm mee opnemen, moet je dus alleen voorkomen dat er vensters voor de webcam view komen.

edit:
http://fly.to/bulent

[ Voor 12% gewijzigd door Fl4sh3r op 16-04-2004 17:21 ]

Verwijderd

Dat zeg ik net, Camtasia Studio maakt AVI's van je gehele werkvlak, maar je kan ook een gedeelte ervan selecteren...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 17:18:
Je kan altijd Camtasia Studio gebruiken...Dat doe ik in ieder geval...
En je krijgt alleen het webcam-beeld te zien; en niet je hele desktop?

Ik zie het antwoord al..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 17:21 ]

Verwijderd

Als je je webcam gedeelte selecteerd ja... >:)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-08 11:25
Fl4sh3r schreef op 16 april 2004 @ 17:20:
Ik gebruik Bülent's Screen Recorder

kun je een regio van je scherm mee opnemen, moet je dus alleen voorkomen dat er vensters voor de webcam view komen.

edit:
http://fly.to/bulent
_O_
Jammer alleen dat er een klein logootje in de rechter onder hoek verschijnt, maar gelukkig is ie verder niet opvallend groot. ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is al heel vaak voorbijgekomen, search gebruikt? Ik gebruik hier zelf SnagIt 7 voor...werkt perfect, kan zelfs geluid mee capturen. verschillende output-formats (avi, mpg, zelfs DivX 5). En ook is de opnameresolutie te selecteren, evenals de te capturen regio van je scherm.

Edit: wel zorgen dat je geen pagina's over het gedeelte dat je aan het capturen heen opent, want dan neemt ie dat dus op ipv het videobeeld.....

[ Voor 22% gewijzigd door The Eagle op 16-04-2004 19:34 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024

Verwijderd

Topicstarter
Camtasia is 'n mooi progje. Net gebruikt en werk super; overzichtelijk en veel instelmogelijken. Thnx voor de tip.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

HyperCam, van de makers van HyperSnap DX :)

Verwijderd

Ik gebruik het al eerder genoemde SnagIt, het is echt heel makkelijk te begrijpen: Gewoon Capture region en dan kan je van elk chatprogramma webcamsessies opnemen :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 00:33:
Ik gebruik het al eerder genoemde SnagIt, het is echt heel makkelijk te begrijpen: Gewoon Capture region en dan kan je van elk chatprogramma webcamsessies opnemen :)
^^^ Met stom ;)

Maar laat de TS eerst maar eens weten of het hem nu gelukt is en zo ja hoe, voordat we verder tips gaan geven

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:06

FlipFluitketel

Frontpage Admin
The_Eagle schreef op 18 april 2004 @ 00:36:
[...]

^^^ Met stom ;)

Maar laat de TS eerst maar eens weten of het hem nu gelukt is en zo ja hoe, voordat we verder tips gaan geven
Lees en huiver:
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 20:31:
Camtasia is 'n mooi progje. Net gebruikt en werk super; overzichtelijk en veel instelmogelijken. Thnx voor de tip.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
/me *

He ik heb nu MSN7 draaien maar hier werkt hij niet mee? Krijg alleen mijn bureaublad te zien, niet het MSN7 chatvenster wat ik daarboven heb hangen...

Iemand enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 18-12-2004 16:00 ]

Pagina: 1