ik heb hier een computer 1ghz, met een modem, deze werkte atlijd goed maar sinds kort kan ik niet meer inbellen, als ik dan verbinding probeer te maken hoor je op een gegeven moment dat ie de nummers gaat intoetsen zeg maar en bij ongeveer het 3 a 4 nummer wat ie intoetst krijg ik al een gespreks toon.
Nou heb ik mijn laptop erbij gepakt die het altijd goed doet met inbel verbindingen en heb daar exact hetzelfde probleem
Op beide machines draait windows xp, mij ISP is wanadoo, heb met hun al alles doorgelopen en alles was goed.
Heel soms krijg ik wel verbinding, ongeveer van de 100x krijg ik 2x verbinding.
heeft een van jullie hier een oplossing op of ervaring met dit probleem?
heb het zo wel hier bij mij thuis als bij een vriend van me die 50km verder weg woont, heb al andere ISP's geprobeerd niets helpt
Nou heb ik mijn laptop erbij gepakt die het altijd goed doet met inbel verbindingen en heb daar exact hetzelfde probleem
Op beide machines draait windows xp, mij ISP is wanadoo, heb met hun al alles doorgelopen en alles was goed.
Heel soms krijg ik wel verbinding, ongeveer van de 100x krijg ik 2x verbinding.
heeft een van jullie hier een oplossing op of ervaring met dit probleem?
heb het zo wel hier bij mij thuis als bij een vriend van me die 50km verder weg woont, heb al andere ISP's geprobeerd niets helpt