30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Sorry..
i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING
Wat functioneerd er niet goed aan de dual-head van de FX5200 eigenlijk?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De driver werkt niet goed:
Bij het proberen van de driver van dell en de nieuwste van nVidia ontstond het probleem als je terugging van 2 naar 1 scherm. PC start op in 800x600 16 kleuren en bij het opvragen van beeldscherminstellingen krijg je een blauw scherm. Enige oplossing is driver opnieuw installeren.
Die situatie is dus niet echt wenselijk.
Op zich hebben we dat probleem opgelost door oudere drivers te installeren. Probleem dan is dat schermen lastig zijn in te delen. Ze springen terug naar één scherm etc. Startbalk loopt dan ook niet door (maar da's niet echt een probleem). Eigenlijk heb je dan gewoon een extra monitor en niet een extended desktop.
(Ik ga uiteraard zelf op zoek, maar het meeste winkelpersoneel gaat raar kijken als je hier over begint = kennen ze niet)
Bedankt in ieder geval.
(Ik heb al wat gevonden (bbsnederland en acesdirect), maar als iemand anders nog suggesties heeft, graag)
[ Voor 21% gewijzigd door MrSleeves op 18-04-2004 15:13 . Reden: wat gevonden ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
De G450 is al wat ouder, de nieuwere modellen zijn de G550 ook low profile verkrijgbaar en de Parhelia P650, of die in low profile erzijn weet ik niet, maar ik ga er wel vanuit. Matrox staat bekend om goede 2D kaarten met uitstekende dual/triple viewChief.NET schreef op 18 april 2004 @ 14:37:
Dat is precies wat ik zoek.. Enig idee waar ze die dingen verkopen?
(Ik ga uiteraard zelf op zoek, maar het meeste winkelpersoneel gaat raar kijken als je hier over begint = kennen ze niet)
Bedankt in ieder geval.
(Ik heb al wat gevonden (bbsnederland en acesdirect), maar als iemand anders nog suggesties heeft, graag)
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Anyway, die Parhelia heeft bij ons ook al kuren gegeven (met dire monitoren). Het probleem zit 'm namelijk in het instellen op dual/triple view en er dan (als de pc uitstaat
Die ATI's zijn gewoon no-nonsense-geen-gezeik-ik-doe-het-gewoon
Maarja, we zijn wanhopig.. Bij Dell lopen we tegen een muur van procuderes aan
En Dell wil dus geen ATI ruilen tegen onze
Maargoed, in ieder geval hartelijk dank.. we worden steeds wijzer.