Toon posts:

Norton raakt met scannen in een loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb het volgende Norton probleem. Gebruik Norton 2004 al een hele tijd en dit ging altijd goed. Normaal duurde een uitgebreide scan ongeveer 1 uur. Maar nu komt er geen einde aan het scannen. Na het scannen van de map Documents en Settings begint het scannen weer van voor af aan. Heb al schijf defragmentatie gedaan, Spy en Adware verwijderd en Norton opnieuw geinstalleerd en niets lijkt er te helpen. Heb de site van Symantec ook al doorgespit en kan niets bruikbaars over vinden. Wordt er ondertusssen een beetje teleurgesteld van |:( . Hoe kan ik dit oplossen?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:28

Wom

Wat gebeurt er als je zelf aangeeft wat hij moet scannen ? Blijft hij dan ook in een loop ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47
Als er wat veranderd tijdens het scannen begint ie weer opnieuw, je moet dus niks uitvoeren tijdens het scannen. En als het dan nog niet werkt moet je eens zoveel mogelijk processen uitschakelen die iets zouden kunnen veranderen :)

The devil is in the details.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Over het algemeen maakt het voor je virusscanner niets uit of er iets WEL of NIET veranderd op je computer. Met regelmaat blijf ik ook gewoon bezig met scripten e.d. en Norton AV heeft er nooit problemen mee :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

December schreef op 16 april 2004 @ 15:53:
Als er wat veranderd tijdens het scannen begint ie weer opnieuw, je moet dus niks uitvoeren tijdens het scannen. En als het dan nog niet werkt moet je eens zoveel mogelijk processen uitschakelen die iets zouden kunnen veranderen :)
Bij mij werkt Norton ok niet als ik bezig ben. Maar als ik um gewoon zen gang laat gaan en zoveel mogelijk processen afsluit doet hij het wel in ongeveer een uurtje. Dus ik zou dat ff proberen. Bij mij werkt het iig goed!