Toon posts:

inline frame aanpassen aan venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleempje met een inline frame op mijn website. Het inline frame moet 300 pix breed zijn en daarnaast de rest van de pagina opvullen in de verticale richting. Mijn ervaring met tabellen leert dat je dan gewoon 100% neerzet, dit blijkt dus niet te werken en wordt gewoon aangezien aan 100 pix. Ik vroeg met dus af hoe ik een inline frame zo kan instellen dat het het hele venster opvult.

alvast bedankt

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
HTML:
1
<iframe style="height:100%;"></iframe>

oid :?

edit:

verticaal = height 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door faabman op 16-04-2004 16:32 ]

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie :) , alleen resulteerd dit nog steeds in een inline frame van 100 pix :( hoog. Ik vind het vreemd dat hij dit doet, bij tabellen werkt het wel gewoon op deze mannier

Verwijderd

hoog = height;
"Bij tabellen" zegt niet zoveel en heb ik ook niet zoveel aan, een minimale test case zou makkelijker werken. (Buiten het feit dat tabellen alleen maar zo werken, omdat de browser in quirks mode staat en je werkt met technieken die inmiddels "achterhaald" zijn.)

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat ik heb, data.php wordt netjes geladen het inline frame is 750 breed, en 100 pixels hoog. Het moet dus 100% zijn.

<iframe SRC="data.php" name="data" WIDTH="750" style="height:100%;" FRAMEBORDER="0"></iframe>

trouwens, je zegt dat mijn methode achterhaald is, ik sta altijd open voor suggesties.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 16:28 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

erm.... style="width:100%;"

gewoon <iframe src="blabla.html" height=100% width=300>

[ Voor 23% gewijzigd door sjaakaq op 16-04-2004 16:26 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

leokennis schreef op 16 april 2004 @ 16:25:
erm.... style="width:100%;"

gewoon <iframe src="blabla.html" height=100% width=300>
Jep, dit gaat wel werken, tenzij je de tabel waar de iframe inzit niet goed hebt staan... willen mensen nog wel een overheen kijken :>

Verwijderd

Topicstarter
ok het is gelukt
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 16:13:
Buiten het feit dat tabellen alleen maar zo werken, omdat de browser in quirks mode staat en je werkt met technieken die inmiddels "achterhaald" zijn.)
ben overigens nog wel benieuwd naar hoe ik het dan ook zou kunnen doen op een niet achterhaalde mannier.
:)

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 16:39 ]

Verwijderd

trouwens, je zegt dat mijn methode achterhaald is, ik sta altijd open voor suggesties.
mooi!

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry, was net iets te laat :)
Pagina: 1