Toon posts:

[XP] Java Virtual Machine van SUN werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb inderdaad net een nieuwe WinXP geinstalleerd, en merkte al snel dat JVM niet meer bij de update van MS staat.

En ik heb gezocht op GOT, en kom dan uit bij topics waar verteld wordt dat je SUN JVM moet installeren.

Dit heb ik ook gedaan, maar op een of andere manier werkt het niet, ik ga naar verschillende sites met java applets erop, en er gebeurt helemaal niets.

Volgende al geprobeerd:
- reboot-en
- extra >> internet-opties >> geavanceerd >> Java (SUN) >> Use Java 2 v1.4.2_04 for <applet> (requires restart) staat gewoon aan.
- IE6 opnieuw opstarten...
- Extra >> Sun Java Console opstarten, daarbij de optie control panel geopend en bekeken....

Niets helpt gewoon, krijg alleen ee rood kruisje te zien...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 14:22

Wom

Heb je deze al geprobeerd te installeren ?

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Installeer deze VM eens (in het lijstje: Java Virtual Machine [Win 9x, XP])

http://www.informatic.be/?mod=downloads

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik inderdaad geinstalleerd (moet ook volgens windows)..

Verwijderd

Topicstarter
Nou breekt m'n klomp....

Heb ik net (via een andere topic) de VM van Microsoft geinstalleerd (msjavx86.exe) en heb de SUN Java VM nog steeds aan (extra, internet-options, geavanceerd)..

En nu doet'ie het wel normaal....

Lijkt net of de SUM JVM niet werkt als de MS JVM niet is geinstalleerd :? :? :? :? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 16:07 ]

Verwijderd

Heb het probleem ook gehad bij de pc van m'n vriendin (XP SP1). Na een zaterdagje GoT had ik het opgelost. Niet met sun maar er was een ander klein proggy wat ik geinstalleerd heb. Ik weet alleen niet meer waar het staat en waarom het niet werkte eerst. Het was een hele hoop gezoek en ik wens je veel succes. Misschien weet iemand het nog wel als je geluk hebt.

edit: denk dat je het sneller als mij gevonden hebt :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 15:46 ]

Pagina: 1