Toon posts:

Blaupunkt Handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ik heb laatst een grote tv van iemand gekregen. Het is een bluapunkt. Ik heb een probleem...ik kan geen kanalen instellen!! Ik heb namelijk geen handleiding of afstandsbedeining. Weet iemand waar ik deze vandaan kan halen?? OP blaupunkt.com heb ik al gekeken enzo...ben zelfs al naar eletroboer geweest maar die wist het ook zo 123 niet. Hier de specs: (hoop dat dit voldoende is)!

IS 63-39 VT
7669501
0697

Dit staat achterop de tv.

Een kopietje of zoiets is ook helemaal in orde.

Met vriendelijke groet

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Is het zo eentje met de speakers langs het beeld?
Die hebben wij eentje, en daar zit een bedieningspaneeltje achter een klepje
(rechts-boven) wat er hetzelfde uitziet als de speakers :)
ik neem aan dat je dat paneel wel gevonden hebt :P

Als je dan op C en CS drukt kun je met + en - mooi de kanalen zoeken, en met P vastleggen.

Zo werkt het met de onze, misschien bij jou ook :)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:15

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

de electroworld kan vaak die AB's voor je bestellen

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:18

Outerspace

Admin General Chat
als ik het zo doorlees op de site van [url=http://www.blaupunkt.nl]blaupunkt[/urll
doen ze niet meer aan televisies
the advantage in your car
en hier kan je handleidingen bestellen : http://www.gmkelektronik....S_63_39_VT_NICAM17382.htm

site is wel duits

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het werkt! heb alleen geen P knop maar een ME knop. zal wel goed zijn. Maar ik krijg het beeld niet scherp en veel is zwartwit?? weet jij hoe ik die zenders kan tunen??

hartstikke bedankt voorde reply!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat vaag! Ik kan niet alle kanalen vinden en als hij ze vindty dan is het in zwart wit maar als ik normaal zap is het kleur. Dat zijn dan niet de kanalen die ik heb ingesteld mar wel de zenders. Dus bijvoorbeld Yorin is met kluer op 22 maar asl ik hem zoek is ie zwartwit en wordt ie ook zo weergegeven. AAh Help als iemand kan. Tunen moet ik ook!!

dank

Verwijderd

Hallo

Toen bij ons de Casema aan klantje pesten deed. Heb ik wel eens een boel tv's zitten instellen en daaronder een blaupunkt. Deze kon je instellen door op de AB op info te drukken en daarna op een andere toets (menu) binnen 3 sec en zo kon je de kanalen instellen. Ook fijnafstemming is dan mogelijk. Kijk ook eens op
www.handleiding-online.nl
Pagina: 1