Toon posts:

[Windows 2000] dual processor, processen verdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet even niet of ik dit topic onder WOS of onder Processors moet plaatsen, heb maar voor deze gekozen omdat ik hier de meeste raakvlakken voorzie.

Wij hebben een Windows 2000 machine die een Dual 1.0 Ghz Intel Pentium III processor bevat.

Nu hosten wij 1 grote en 4 kleine websites op deze server, volgens mij moet het nu mogelijk zijn om de ene grote website met de ene processor te belasten, terwijl de 4 kleinere website door de andere processor worden uitgevoerd.

Kan dit en zoja waar kan ik dit uitvoeren?

Verwijderd

wat voor webserver?

ik ben overigens bang dat het niet gaat werken, aangezien de processen dezelfde naam gaan hebben en elke keer een andere pid. overigens is de processorload van website over het algemeen niet zo hoog, databases zijn vaak de "boosdoeners"

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij wordt dit erg moeilijk - dit komt doordat je websites maar door 1 process afgehandeld - je kan een process wel met processor affinity (rechtsclick in taskmgr -> Set Affinity) aan een CPU binden - maar dan bind je vziw al je websites :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 17:24

FastBunny

Give it the Works !

elevator schreef op 16 april 2004 @ 16:59:
Volgens mij wordt dit erg moeilijk - dit komt doordat je websites maar door 1 process afgehandeld - je kan een process wel met processor affinity (rechtsclick in taskmgr -> Set Affinity) aan een CPU binden - maar dan bind je vziw al je websites :)
Tenzij je bv 1 met een andere Apache/IIS draait.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL