Muis doet vaag

Pagina: 1
Acties:

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:44
Mijn muis doet nogal vaag de laatste tijd. Als ik de muis snel beweeg, lijkt het net of de cursor een stukje terug gaat (waar hij vandaan kwam).
Dit is nogal irritant (ik kan niet meer normaal gamen). Weet iemand wat het probleem is?
btw ik heb dit bij mijn logitech pilot mouse (PS/2) en ook bij mijn logitech Wingman gaming mouse (USB)

Hades

Verwijderd

Geef em een stukje kaas :)
of probeer hem bij z'n balletje eens schoon te maken..

• _Hades_
Op maandag 18 december 2000 16:33 schreef -FLeX- het volgende:
Geef em een stukje kaas :)
hmz nee dat eet hij niet op; is hij nu heel ziek ??

nee ff serieus, aan het balletje (of die rolletjes) kan het niet liggen, want die heb ik gisteren nog schoon gemaakt, dus die zijn allemaal stofvrij

ik heb meer het idee dat hij gewoon de snelle beweging niet bij kan houden ofzo. dat hij niet vaak genoeg meet op welke positie hij zit ofzo.. ??

Verwijderd

Dan moet je de 'pointer speed' iets lager zetten, en dan is het probleem verholpen!:)

• _Hades_
Op maandag 18 december 2000 16:38 schreef KIP het volgende:
Dan moet je de 'pointer speed' iets lager zetten, en dan is het probleem verholpen!:)
hmm als ik de pointerspeed zo laag zet zodat het probleem is verholpen, dan moet ik het halve bureau overscrollen wil ik de ene kant van het scherm naar de andere kant gaan :)
is er in windows niet nog een optie om dat weer te versnelllen ofzo?

• _Hades_
Bij de weg, bij mijn gaming mouse heb ik er minder last van dan bij mijn pilot mouse...

Verwijderd

Wat dacht je van het 'accelerate' knopje, naast de 'pointer speed' slider...|:(
(Op High zetten dus):)

• _Hades_
Nee! dan gaat ie weer vaag doen! :(
(zo dom ben ik nou ook weer niet:))

Verwijderd

ey david ik heb nu zo'n optische muis die roelt
misschien moet je alle stekkertjes ff aandrukken :):)

• _Hades_
hmz ik installeer windows wel ff opnieuw, dit schiet niet echt op.. want als ik hem in windows net een beetje goed heb, dan gaat ie in quake2 weer vaag doen..
Pagina: 1