Heeft iemand ervaring in het programmeren zonder gebruik te maken van de VCL van Borland of heb je een goede (Engelstalige/Nederlandstalige [of eventueel in hoogste nood: Franstalige] ) tutorial hierover liggen?
Is het mogelijk om bv. de VCL te vervangen door de JVCL (JediVCL), want op hun sites op SourceForge kan ik niet vinden.
Als je zelf een ander alternatief hebt, mag je dat natuurlijk ook altijd melden (liefst bij Delphi/gratis componenten blijven he)
Wat ik al geprobeerd heb:
gezocht met Google (enige reslutaat: een Duitse tutorial, maar Duits ken ik niet
)
gezocht in de help van Delphi
gezocht op SourceForge.net (JediProjects, jVCL)
Waarvoor ik het nodig heb:
- om mijn kennis in Delphi te vergroten
- om tools te maken die gerust in het geheugen (bv. in de systray) kunnen geladen blijven (VCL is ietsje te groot)
Is het mogelijk om bv. de VCL te vervangen door de JVCL (JediVCL), want op hun sites op SourceForge kan ik niet vinden.
Als je zelf een ander alternatief hebt, mag je dat natuurlijk ook altijd melden (liefst bij Delphi/gratis componenten blijven he)
Wat ik al geprobeerd heb:
gezocht met Google (enige reslutaat: een Duitse tutorial, maar Duits ken ik niet
gezocht in de help van Delphi
gezocht op SourceForge.net (JediProjects, jVCL)
Waarvoor ik het nodig heb:
- om mijn kennis in Delphi te vergroten
- om tools te maken die gerust in het geheugen (bv. in de systray) kunnen geladen blijven (VCL is ietsje te groot)