Over een week mag ik eindelijk mijn Telfort abonnement gaan verlengen. Ik ben nu ongeveer 2 weken aan het oriënteren. Heb kiekeurig.nl doorgespit, op GoT gezocht, topics doorgelezen, bij de telefoonwinkel geweest, vrienden aangesproken en nog steeds kom ik er niet uit
Niet helemaal uit, that is. Er zijn eigenlijk 3 telefoons die overblijven. Voor ik de telefoons opnoem: ik ga een 1 jarig contract verlegen van 300 of 400 minuten. Ik wil maximaal 75 € bijbetalen (de 6230 is dus eigenlijk geen optie en bovendien zit die m.i. vol kinderziektes).
Verder ben ik het bezit van een Canon IXUS 400, die ik bijna altijd bij me heb. Tot slot: ik heb nu ook een Nokia, weliswaar een baksteen, maar het menu vind ik héérlijk.
Verder heb ik een MrHandFree Carkit, waarvoor connectoren te bestellen zijn voor alle onderstaande telefoons.
De drie modellen:
De Nokia 6100

+ lekker klein
+ heerlijk menu
+ gratis
- geen bluetooth
- geen camera
De Nokia 6220

+ mooi model
+ camera
- geen bluetooth
- bijbetalen
- iets groter dan 6100
De SonyEricsson T630

+ lekker klein
+ camera (beter dan de Nokia's)
+ bluetooth
- ben niet bekend met de kwaliteit
- ben niet bekend met het menu
Graag hoor ik van jullie wat jullie keuze zou zijn en waarom.
Niet helemaal uit, that is. Er zijn eigenlijk 3 telefoons die overblijven. Voor ik de telefoons opnoem: ik ga een 1 jarig contract verlegen van 300 of 400 minuten. Ik wil maximaal 75 € bijbetalen (de 6230 is dus eigenlijk geen optie en bovendien zit die m.i. vol kinderziektes).
Verder ben ik het bezit van een Canon IXUS 400, die ik bijna altijd bij me heb. Tot slot: ik heb nu ook een Nokia, weliswaar een baksteen, maar het menu vind ik héérlijk.
Verder heb ik een MrHandFree Carkit, waarvoor connectoren te bestellen zijn voor alle onderstaande telefoons.
De drie modellen:
De Nokia 6100

+ lekker klein
+ heerlijk menu
+ gratis
- geen bluetooth
- geen camera
De Nokia 6220

+ mooi model
+ camera
- geen bluetooth
- bijbetalen
- iets groter dan 6100
De SonyEricsson T630

+ lekker klein
+ camera (beter dan de Nokia's)
+ bluetooth
- ben niet bekend met de kwaliteit
- ben niet bekend met het menu
Graag hoor ik van jullie wat jullie keuze zou zijn en waarom.
[ Voor 4% gewijzigd door havana op 19-04-2004 11:17 ]