Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Let wel: ECC2 en Genome@Home zijn inmiddels beeindigd.
Succes met je keuze en welkom bij DPC. Mocht je vragen hebben over 1 van de projecten, dan kan je die het beste stellen in de hitparade van dat project!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Wat je natuurlijk ook kunt doen is de diverse DPCH's langslopen en kijken bij welk project jij je CPU-cycles wilt doneren.
In ieder geval: alvast welkom bij DPC!
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Verwijderd
Hulp nodig is er op bijna elk project, ik zou je aanraden een beetje rond te kijken in de hitparades en FAQs om te zien welk project je aanspreekt. Wil je bijv. een project waar DPC laag staat en nog veel kan winnen of wil je een project waar we (bijna) op 1 staan?
In ieder geval: succes met je keuze en welkom bij DPC
Klinkt wel leuk, en zo ik nu de berichten leest op dpc.org is dat er nog hevig gevochten moet worden tegen andere teams
Ik ga ff uitzoeken hoe aan te melden en hoe de client werkt enzo...
Verwijderd
Nu draai ik alleen op de PC op de zaak, maar straks ook thuis en de server in het Datacenter.
Ff nog een vraagje. Kan de client ook op windows 2003 server? Dit besturingssysteem gebruik ik namelijk thuis en op locatie op me servers. In de systeemeisen staat het niet tussen maar zag wel wat over op het forum
Volgens mij moet het gewoon draaien op Server 2003.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Welkom bij DPC....Polderdijk schreef op 16 april 2004 @ 15:12:
Ik heb me ge-jont (?) bij DPC, mijn gebruikersnaam is DPC_Polderdijk.
Nu draai ik alleen op de PC op de zaak, maar straks ook thuis en de server in het Datacenter.
Even een kleine opmerking. Het kan zijn dat een bepaalde client te veel resources (CPU of Memory) opslokken en daarom de performance van je server/PC nog al beinvloeden (hangt ook weer sterk af van de gebruikte applicaties en configuratie van je server/PC.
Hou één en ander dus even in de gaten en kies desnoods voor die server waar een client problemen geeft een ander project met een andere client. Ik heb zelf ook op bepaalde servers D2OL moeten de-installeren en er een andere client opgezet (op dit moment ogr25, maar dat kan ook niet zo goed een andere client van een bepaald project zijn).
Dit topic is gesloten.
![]()