watercooling en videokaarten

Pagina: 1
Acties:

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 16:53
ik wil watercooling in mijn pc gaan inbouwen niet om te overclocken maar om m gewoon beter te coolen maar ik zt even te denken en kwam erachter dat als ik de cooler van mijn videokaart eraf haal om die te coolen dat de memorychips op mijn videokaart dan niet meer gecoold worden.
is daar een oplossing voor die ik nog niet gevonden heb ?
zo ja welke.

en hebben jullie een paar suggesties voor een leuk coolsetje compleet met vga proc. pomp chipset dit alles voor een amd/amd64
alles erop en eraan dus

Mvg. dennis messemaker

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je hoeft hier niet te groeten onder je posts hoor. :)
Maar goed, wat wil je? Zo stil mogelijk, zo goedkoop mogelijk, zo goed mogelijk of een combinatie?
Verder wat zijn je specs of de te verwachten specs?

• computerjunky
t hoefd van mij niet zo goedkoop maar extreem duur vind ik ook weer overbodig mijn specs zullen ondeveer de amd3200 64 bits worden mer de mforce3 250

echt superstil vind ik nonsens omdat ik bijna alteid muziek of games aanheb dus hoor de fan toch niet ik wil vooral dat het systeem alle gewenste opties heefd en dat het lekker werkt en de temp laag houd.
als ik nog eens mocht gaan overclocken moet dat ook geen probleem geven.

ben best veleisend dus haha.

ik heb een big tower en ben van plan een full tower ge haan halen.
een extern watertanky vind ik ook geen probleem ik wil de temp. in mijn kast gewoon zo laag mogelijk houden.

maar wat ik vooral wil weten is die memorychips van de videokaart.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Kijk eens naar een passieve Zalman HP80 heatpipe voor op je VGA kaart, die zijn zonder fan geheel geluidloos ;)

en anders gewoon een paar normale memsinks, die zullen waarschijnlijk afdoende koelen

[ Voor 29% gewijzigd door Turkish op 16-04-2004 14:24 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• noma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-02 16:06
Leer eerst deftig typen man...

Verwijderd

Zalman heeft de ZM-GWB1 (what's in a name :)) gereleased. Het is een combinatie van waterkoeling voor je GPU en ramsinks voor je memory. Misschien kun je er iets mee. Afbeeldingslocatie: http://test.zalman.co.kr/images/0204/zm-gwb1/zm_gwb1_y_p.jpg

• computerjunky
haha zat er toevallig net te kijken nadat turkish de post geplaatst had.

nu nog ff kijken wat het kost en of er een complete set is of samen te stellen is

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

of deze http://www.innovatek.de/ dan produkte -->wasserkühlung --> vga/chipsatzkulher. daar staan cool blokken voor je vga met cooling van je ram zijn alleen wel prijzig

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb zelf op mijn radeon een klax waterblokje zitten, op het geheugen komen nog kleine heatsinks, niet dat het echt nodig is maar het ziet er wel leuk uit

dus koop gewoon ergens een waterblokkie en heatsinks :)
Pagina: 1