hallo,
Al vele malen op het forum oplossingen gevonden , maar nu eens niet !
probleem: heb een laptop staan (P2 266mHz, siemens mobile510) Deze is van iemand die heeft geprobeerd een bios flash update te doen. Volgens hem ging er toen iets fout?? , of ik er eens naar wilde kijken. Bootdiskje erin, helaas pindakaas, wordt niet
naar gekeken. doet niks. ik denk, bios instelling, kijken, niks waar je iets kan instellen. Vervolgens HD eruit, aangesloten op m'n eigen pc, linux RH9 erop, HD'tje terug, en ja hoor werken. Alleen netwerkkaartje werdt niet herkend
. Dan maar win 98se erop, zelfde methode , maar na HD terug te plaatsen, komt de volgende melding:"ongeldige diskette. Vervang diskette, en druk een toets" Niks dus!.. Manual gedownload, blijkt dat je als supervisor kan inloggen op de bios, en dan kun je veel meer wijzigen. Alleen, dat is niet meer mogelijk nu dankzij die verklootte biosupdate.
Iemand nog tips ideeen, om dit aan te pakken??
Al vele malen op het forum oplossingen gevonden , maar nu eens niet !
probleem: heb een laptop staan (P2 266mHz, siemens mobile510) Deze is van iemand die heeft geprobeerd een bios flash update te doen. Volgens hem ging er toen iets fout?? , of ik er eens naar wilde kijken. Bootdiskje erin, helaas pindakaas, wordt niet
naar gekeken. doet niks. ik denk, bios instelling, kijken, niks waar je iets kan instellen. Vervolgens HD eruit, aangesloten op m'n eigen pc, linux RH9 erop, HD'tje terug, en ja hoor werken. Alleen netwerkkaartje werdt niet herkend
Iemand nog tips ideeen, om dit aan te pakken??