Toon posts:

[Excel97] Volledige koppelingen met pad verkrijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een excel bestand met verwijzingen naar iets van 40 bestanden. De bijbehorende koppelingen kan ik gewoon weergeven met bewerken->koppelingen, maar dan zie ik de bestandsnamen en het pad vaak incompleet en zijn niet alle namen te zien. Het venster is helaas niet groter te maken om er daarna een screendump van te maken.
Nu lijkt het mij wel mogelijk om in een werkblad of via een macro een commando te geven welke alle koppelingen netjes op een rijtje zet.... Alleen zou ik zelf niet weten hoe. Iemand een idee??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke Excel versie hebben we het hier over?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 16 april 2004 @ 10:28:
Welke Excel versie hebben we het hier over?
Excel 97 op Nt4. Sorry, vergeten op de vroege vrijdag.... (gelukkig bijna weekend....)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan zet neem ik dat even op in de topictitel :)
[Excel] Koppelingen afdrukken > [Excel97] Volledige koppelingen met pad verkrijgen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt!!!
Voor diegenen die dit ook eens willen doen......
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Sub Links()
Range("A2").Select