Ik probeer hier op een debian machine mapen de 'linken' met het uiteindelijke doel om via 1 ftp login naar meerdere locaties te kunnen.
heb hiervoor "ln -s padwaardelinknaartoemoet linkmapnaam"
gebruik, nu kan ik via ssh daar gebruik van maken, hij ziet hem nu dus gewoon als een map en wanneer ik er een nieuwe bestand ik aan maak dan komt hij dus op zijn uiteindelijk positie te staan, maar wanneer ik nu met ftp in log, dan kan ik niet gebruik maken van deze gelinkte map, krijg dan na een tijdje de melding dat het geen directory is.
kan iemand mij hier beetje mee op we helpen?
heb hiervoor "ln -s padwaardelinknaartoemoet linkmapnaam"
gebruik, nu kan ik via ssh daar gebruik van maken, hij ziet hem nu dus gewoon als een map en wanneer ik er een nieuwe bestand ik aan maak dan komt hij dus op zijn uiteindelijk positie te staan, maar wanneer ik nu met ftp in log, dan kan ik niet gebruik maken van deze gelinkte map, krijg dan na een tijdje de melding dat het geen directory is.
kan iemand mij hier beetje mee op we helpen?
edit:
nog ff wat xtra info
uwaga:/var/www/muziek/christel# ln -F /var/www/foto/foto/christel/highres fotos
ln: creating hard link `fotos' to `/var/www/foto/foto/christel/highres': Operation not permitted
waarom is dit niet toegestaan??
nog ff wat xtra info
uwaga:/var/www/muziek/christel# ln -F /var/www/foto/foto/christel/highres fotos
ln: creating hard link `fotos' to `/var/www/foto/foto/christel/highres': Operation not permitted
waarom is dit niet toegestaan??
[ Voor 20% gewijzigd door GoVegan op 16-04-2004 10:21 ]