Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
inderdaad. Werkt dat niet beter wanneer je je machine in application server mode zet?
/edit: daar twijfel ik nu ook aan. Ik zie bij mezelf die optie ook niet staan, maar dat is wel win2000. zal ook wel schelen....
/edit: daar twijfel ik nu ook aan. Ik zie bij mezelf die optie ook niet staan, maar dat is wel win2000. zal ook wel schelen....
[ Voor 44% gewijzigd door elTigro op 16-04-2004 11:05 ]
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
Screenshot genomen van verkeerde server,.. staat er nu eentje van de echte terminal server, en zoals je ziet staat de optie sessie directory daar ook niet tussen... heel vreemd..
Per sessie aparte directories gebruiken staat op "ja" - hierdoor is de tempdirectory van elke user te vinden onder de Docs and Settings directory van de user
Verwijderd
Je moet de "Terminal Services Session Directory" service op Automatisch zetten en even starten. Deze staat default op Disabled.
Zie hier voor meer informatie : http://download.microsoft...a5bc/SessionDirectory.doc
Hier staat in hoe het werkt en geconfigureerd moet worden... (Heb je wel je Terminal Services Session Directory service draaien
)
Hier staat in hoe het werkt en geconfigureerd moet worden... (Heb je wel je Terminal Services Session Directory service draaien
https://powershellisfun.com
We hebben 3 terminal servers (windows 2003) en 1 centrale file server (2003)
Op de fileserver draait de session directory service (automatic)
Ik heb de terminal servers toegevoegd aan de "session directory servers group"
Allemaal volgens het boekje
Maar toch staat de optie er niet bij. Het lukt wel via GP, maar je moet sowieso wat via terminal server configuration instellen.
Op de fileserver draait de session directory service (automatic)
Ik heb de terminal servers toegevoegd aan de "session directory servers group"
Allemaal volgens het boekje
Maar toch staat de optie er niet bij. Het lukt wel via GP, maar je moet sowieso wat via terminal server configuration instellen.
Pagina: 1