Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar maanden een Sennheiser PMX 60 headphone voor mijn Sony D-CJ01 discman. De laatste weken merk ik op dat het geluid aan de linkerkant wat harder is. Vocals zijn aan de linkerkant veel duidelijker te horen, dan aan de rechterkant, omdat het geluid daar wat zachter staat. Waar zou dit aan kunnen liggen? Kan het zo zijn dat de jack aansluiting niet goed contact maakt?
Ik kan hem helaas niet meer terugbrengen naar de winkel, ik heb de bon en de doos niet meer voor de garantie.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40

ralpje

Deugpopje

En als je hem andersom op je hoofd zet? Wordt dan de andere kant zachter, of ligt het gewoon aan je oor? ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Ja het ligt niet aan mijn oren. Dat had ik al geprobeerd.

Ik heb nu een nummer met een soort van gitaarsound door de beat, die ik alleen aan de linkerkant kan horen. Rechts hoor ik hem helemaal niet. Ik weet vrijwel zeker dat die gitaarsound door het midden is afgemixt.

Verwijderd

ligt het niet aan je diskman? t plugje zal er wel goed in zitten neem ik aan :)
maar mischien in de equaliser of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen EQ in. Ik heb het ook al geprobeerd met mijn geluidskaart door hem daarin te pluggen. Hetzelfde resultaat.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Zit er stiekem geen balance knopje op je discman?

En je roen? Prop in je oor oid (hoor je aan 1 kant slechter)?

Anders mag je mijn PMX60 kopen, €20,-

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

leokennis schreef op 16 april 2004 @ 15:21:
Zit er stiekem geen balance knopje op je discman?

En je roen? Prop in je oor oid (hoor je aan 1 kant slechter)?

Anders mag je mijn PMX60 kopen, €20,-
Ben jij niet tevreden met het ding dan? :) . Ik heb hem ook en vind de bass wat te licht in vergelijking met mijn Sony (alleen die is versleten :/ )

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Nee vindt zo'n 'urban style koptelefoon' toch niet zo fijn zitten.

Geluid vond ik prima.

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
Nope geen balansknopje.

Maar zou het niet aan de aansluiting kunnen liggen, dat ie bijv. niet goed contact maakt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 16:23:
Nope geen balansknopje.

Maar zou het niet aan de aansluiting kunnen liggen, dat ie bijv. niet goed contact maakt?
Volgens mij wel. Toen het draadje in de aansluting van een koptelefoon van mij inde huls die je dus in je discman steekt niet meer zo goed aangesloten was; kreeg ik ook maar aan 1 kant muziek dus het lijkt een mogelijkheid te kunnen zijn :o

Verwijderd

had ruis in de rechterkant van de PMX60... me pa hoort het niet dus hij heeft die...

misschien ook zoiets? maar dan met volume?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

'Speel' eens met het snoertje. Vooral bij de plaats waar ie de hoofdtelefoon ingaat, maar ook in het midden. Waarschijnlijk een breukje in 't snoer.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1