Toon posts:

Sony desktop PC met Dual grafische kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij zeggen of er een Sony desktop PC bestaat die een dual grafische kaart heeft, zodat ik er 2 beeldschermen op aan kan sluiten? Ik kan uit de specs van de desktops op de Sony site niet opmaken of er één tussen zit met dual (weet niet zeker of het er dan bij moet staan?).

Groeten,

Rik.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Bij alle desktop pc's zie ik "VGA uitgang: 1" staan, dus ik vrees het 'ergste'.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Die pc's zijn oa te koop bij dynabyte. Daar staan ze dus in de winkel, kan je ze ff beter bekijken. De dual opstelling is natuurlijk te maken met een extra pci kaart ofzo..

* pjottum bedenkt zich ineens dattie nog een pci-kaartje heeft liggen.. toch eens bijsteken ;-)

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
[quote]pjottum schreef op 16 april 2004 @ 09:44:De dual opstelling is natuurlijk te maken met een extra pci kaart ofzo.. quote]

Is dat zo? En kan het dan met een pci kaart ook op zo'n manier dat ik vensters van mijn linker scherm naar het rechter scherm kan slepen?

Rik.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:59
Yep :)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Dat heeft te maken met de aansturen, dus niet met de hoeveelheid kaarten :)
Dus eigenlijk wat Fire69 zei maar dan langer :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Ja, maar is 't bij 'merk-pc's' niet zo dat de garantie vervalt als je er zelf in gaat prutsen.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Als je het bijgesleutelde onderdeel er gewoon netjes weer uit haalt als je de garantie aanspreekt is er heel vaak niets aan de hand.
Bij sommig producenten mag de kap er bij wijze van spreke niet eens afgeweest zijn...

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 11:38:
[...]
Is dat zo? En kan het dan met een pci kaart ook op zo'n manier dat ik vensters van mijn linker scherm naar het rechter scherm kan slepen?

Rik.
Eh ja, maar ik bedenk me net ook dat ik maar 1 tftje heb, en dus die loeizware 17" vissekom weer op mijn buro zou moeten zetten om het te realiseren. Is ook stom.

Enne, je naam lezen we wel <--- daaro.

ping 127.212.23.124

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Staat gewoon op de Sony site bij de Technische Specificaties van de desbetreffende VAIO's. Onder het kopje Interfaces achterzijde kun je zien staan dat er 1 VGA uitgang en 1 DVI uitgang op zit (heb niet alle modellen bekeken, dat mag jij lekker doen). En daar kun je dus twee schermen mee aansturen (dualhead zo je wilt). Volgende keer ff iets beter kijken dus.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.