Toon posts:

Linksys Router met AP van Belkin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een linksys router(met ingeboud access point). Nu ik heb een Belkin Access point gekocht(F5D7130) en wil het draadloos signaal versterken.
Hoe moet ikke dat nu doen? Want mij lukt het niet :s

Verder staan der nog een firewall in het netwerk en een DSL-modem.(allemaal voor de router), ma daaraan ligt het niet. Deze zijn goed geconfigureerd.

Kan iemand mij helpen?

Mvg

sheLLCoder

Verwijderd

Leuk, ik heb thuis bijna precies hetzelfde draaien... in belkin AP naar wireless brige gaan.. daar mac addy van je linksys invoeren.. verder is het fijn als ze dezelfde netwerk settings hebben... of wil je em als stand alone repeater (dus zonder lan naar je belkin) gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil em enkel als repeater... dus hetzelfde kanaal en dezelfde SSID.

netwerk settings: Linksys(verbonden met DSL-modem) ip: 192.168.1.2
-
-
Belkin AP: eigenlijk geen ip, krijgt ie normaal van de DHCP-server

Als ik boven zit connecteert ie op de linksys, das dus goed
als ikke onder op laptop zit, connecteert die automatisch op de belkin(ook goed)
maar internet werkt niet op de onderste, dus kan de onderste geen verbinding maken met de bovenste.

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

't Spijt me heel erg te zeggen dat u geen draadloze brug zou kunnen maken tussen de Belkin F5d7130 Access Point en uw Linksys Router omdat de ingebouwde chips niet met elkander overeenkomen. U kunt alleen een draadloze brug maken met onze Belkin F5d7230 Router tesamen met Belkin F5d7130.

M.vr.gr.
Mohamed Mokiem
European Technical Support Representative (UK, Holland)
Belkin Components Ltd
Fax: 00 44 (0) 1933 312000
Email: eurosupport@belkin.com <mailto:eurosupport@belkin.com>
Website <http://www.belkin.com>
European Freephone Technical Support 00800 22355460

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 10:27
Wat een lulkoek van die supportafdeling.....linksys (de 54 series) en belkin F5d7230 hebben beide dezelfde (broadcom) chipset .
check ook eens:
http://www.seattlewireles....cgi/Belkin_20F5D7230_2d4

Ik weet niet welk type linksys je hebt, maar als je de WRT54 hebt, probeer dan eens de sveasoft firmware en probeer eens een WDS met die belkin op te zetten. De WAP54 heeft nieuwe firmware 2.07 , en daar kun je ook WDS mee doen.