[Acer TM230] Wlan dmv MiniPCI?

Pagina: 1
Acties:

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Ik kan er op de site, en in de beschrijvingen van deze laptop niets over vinden, ook heb ik al gezocht hier op GoT en met Google, maar ik kan hier niets over vinden.

Naar mijn idee moet de Travelmate 230 voorbereid zijn op wlan, maar ik kan geen antennedraden vinden. De miniPCI onnder het toetsenbord heb ik al gevonden (waar ook geen woord over wordt gesproken op de site van Acer, of in de handleiding), maar volgens mij zit er een antenne in de monitor, waarvan ik dus de bedrading niet kan vinden.

Vanuit het beeldscherm zie ik 2 kabelbundeltjes lopen, 1 is aangesloten op het moederbord, en 1 lijkt te zijn vastgelijmt op een metalen plaatje. Zou het bijvoorbeeld die vastgelijmde kunnen zijn? Ik durf hem niet zomaar los te trekken voor het geval deze kabel wel is aangesloten ;)

Wellicht weet iemand hier er meer over? :)

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Niemand? :'(

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Als je er een foto van hebt maak je wat meer kans denk ik. MiniPci onder het tobo linkt mij erg vreemd, weet je zeker dat dit geen geheugenslot is?

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Ik heb gisteren de Acer Travelmate 244LC gekocht, en heb in het boekje gezlezen dat ie is "voorbereid voor WLAN". Maar ik kom er ook niet uit wat dat nou precies betekent.
Volg dus met interesse deze topic.