Toon posts:

[Grabit] en plotseling herstarten van de pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al tijden Grabit en geen problemen gehad. Vorige week moest ik mijn windows opnieuw installeren. Daarna natuurlijk ook het programma Grabit geinstalleerd.

Nu, gebeurt het zeer regelmatig dat mijn pc vastloopt. Niet zo'n beetje ook, hij piept, knalt uit en weer aan. Allereerst heb ik gekeken of de cpu of geheugen te warm werd, maar beiden rond de 50 graden. Ook heb ik het automatisch herstarten van windows uitgezet, zodat ik evt een BSOD zou krijgen. Dit gebeurt ook niet. Verder heb ik tijdens het gebruik van Grabit via Configuratiescherm -> Systeembeheer, de prestatiegrafiek aangezet, met de cpu, geheugen en schijf erin. Net voordat de pc herstart zie ik wel een uitschieter van de cpu.

Wat kan ik doen, Windows Xp opnieuw installeren? Aangezien ik het niet hiervoor had. Als ik namelijk lang een spel zoals Far Cry speel, dan gebeurt er niets. Mijn kast is ook in orde, voldoende koeling etc.

Wie kan mij helpen? Ik weet dus niet of het een software probleem is van Grabit of windows, vandaar dat ik het hier geplaatst heb.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Hmm wellicht kun je ook eens een Spyware scan doen? Wat voor pakket is Grabit?

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 19:27

Magic666

No one's neighbour!

grabit is een programma waarmee je van de binaries kan downloaden. www.shemes.com

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Moeilijk te zeggen of je probleem een Windows, hardware of Grab-it probleem is.

Wat ik wel weet is dat Grab-it een alles behalve stabiel programma is, en de ontwikkeling ervan ook niet echt opschiet. Reden dat ik maar een licentie newsleecher heb aangeschaft.

Ik zou het eens proberen om een tijdje zonder Grab-it te draaien en dan zien of het probleem zich voor zal doen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Gebruikte Grabit al jaren en opeens sloeg alles vast wanneer ik het opstarte.

Windows reinstallen helpt niet dus ben ik overgestapt op newsbin pro en die werkt perfect.

Verwijderd

Gunner schreef op 16 april 2004 @ 11:11:
[...]

Wat denk je zelf? :X

Als je een programma goed vind, koop het dan gewoon.
Ik vond die trial ook irritant, dus heb ik het maar gekocht, en weet je wat de grap is?
het werkt gewoon perfect !
Hmm oke, maar ik zit in geldnood op dit moment.
Misschien kunnen we wat onderling regelen :)
Welke versie heb je dan van Newsleecher?

ModBreak:
Doe eens even normaal :/ Dit is absoluut niet gewenst

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 16-04-2004 11:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft niets met spyware te maken, of de spyware kan op zo'n manier je pc crashen. Dat lijkt me sterk. Het geluid wat hij geeft komt echt van de interne speaker, dus dat is niet prettig.

Het gaat mij er dan ook niet om, om een ander programma te gebruiken (overigens bedankt voor de tips, ik zal eens op onderzoek gaan, maar ik denk dat ik dan even verder nog zoek binnen GOT), maar om te achterhalen, wat er met mijn pc gebeurde/gebeurt. Iemand nog een tip hoe ik e.o.a. logging van hardware kan aanzetten?
Pagina: 1