Toon posts:

Hoe tijd wijzigen in Sitecom DC-202 v2 router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enige tijd op zoek naar een methode om de tijd te wijzigen in mijn router (Sitecom DC-202 v2). Hij loopt nu een uur achter, en aangezien ik schedules gebruik werken die nu niet goed meer :'(

Bij iedere overgang tussen winter- en zomertijd m'n router resetten (wat misschien niet helpt, heb dit niet geprobeerd) is niet handig omdat ik dan steeds alles opnieuw moet instellen...

Misschien zie ik iets gigantisch over het hoofd, maar ik heb handl. gelezen, gegoogeld, GoT doorzocht en natuurlijk op de sitecom site gekeken, kan het antwoord niet vinden! Heb natuurlijk wel stroom eraf gehaald en herstart.

Overigens; toen ik hem net had gekocht (voordat zomertijd inging) stond de tijd automagically goed.... hoe weet ik dus niet...

alvast bedankt voor hulp...

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:04

tozzke

aka tozzert

als je timeservers instelt werkt het ook niet goed?

het is op een "verborgen" link in te stellen
http://<ip van router>/techsupp.htm

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie daar inderdaad een aantal timeserver velden staan die nu naar ongeldig adres verwijzen dus dat is vast het probleem! Ik ga het proberen!

Ik wist totaal niet van het bestaan af van die "verborgen" link...

Bedankt!!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:04

tozzke

aka tozzert

vandaar "verborgen" :D

kun je even laten weten of het nu goed is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb timeserver ingesteld (nist.gov, maar dan het IP adres ervan, gevonden op nist site), maar het werkt nog niet helaas... ik heb even gewacht kijken of het misschien even duurde voor hij ging updaten, maar nu ca. 2 dagen later loopt hij nog steeds een uur achter...

Timezone staat goed, en aantal weken geleden heb ik nog nieuwe firmware geinstalleerd...

Misschien is het probleem de zomertijd, maar ook daar kan ik geen optie voor vinden o.i.d.... :/