Toon posts:

Far cry, Call of duty of Battle field Vietnam?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben van plan een goede first person shooter te kopen, en ik heb drie games op het oog.

Dit zijn Far cry, Call of duty en Battle field Vietnam.

Omdat mijn geld boom dienst weigerd :+ , moet ik kiezen uit een van deze drie.

Ik wil een game die:

- Er grafisch goed uit ziet
- Een goede gameplay bied
- Vooral erg vet is voor multiplayer (voor mij het belangrijkst!!)

Na het zien van meerdere filmpjes en screen shots, kwam far cry als beste uit de bus.

Welke van deze drie games raden jullie mij aan??

Bij voorbaat bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 17:37

UTM

Dit soort "problemen" moet je zelf oplossen. Als je uiteindelijk Far Cry het beste vond (hij is ook zeker goed :P) moet je die kopen en niet moeilijk doen ;)
Maar:
BF Vietnam, simpel. Deze game ziet er mooi uit, en qua mp is dit gewoon de meest beste keuze omdat BF Vietnam eigenlijk MP based is ;)
Albinoraptor schreef op 15 april 2004 @ 22:46:
Far Cry blinkt uit in Single player, en BF:Vietnam in multiplayer, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Weet je wat misschien een goed idee is, speel de demo's. :+
Good point ;)

[ Voor 103% gewijzigd door UTM op 15-04-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 19:01
Far Cry blinkt uit in Single player, en BF:Vietnam in multiplayer, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Weet je wat misschien een goed idee is, speel de demo's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punt 1: farcry
punt 2: call of duty, far cry
punt 3: call of duty, bf vietnam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multiplayer: BattleField
Singleplayer: Far Cry (mits je een NASA pc hebt :@)
SP EN MP: Call of Duty!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste sfeer en leukste gameplay ongetwijfeld Call of Duty, maar in multiplayer is het net Quake 3. Voor multiplayer moet je dan maar voor BF:V gaan. Ik heb de laatste tijden niet zo'n leuke singeplayer als Call of Duty meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de vorige battlefield ooit gespeeld? vond je die te gek? dan is het wel leuk. heb je het nog nooit gesppeld dan is de kans groot aanwezig dat het spel tegenvalt.
call of duty is ook wel leuk maar download eerst de demo om het zeker te weten.
wat voor comp heb je ? als je een vette bak hebt zal ik far cry kopen omdat hij er echt heel mooi uit ziet. maar ik moet er bij zeggen dat het geen vrolijk spel is aardig ziek (maar dat zijn die andere in princiepe ook)

ps leuk plaat je heb je gordijnstok slim shady ruleszz!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

singleplayer battlefield stelt natuurlijk niets voor,
call of duty is zeer goed qua sp maar redelijk kort tov far cry
, maar bied ook een degelijke multiplayer .
Far cry is het best qua gameplay en speelduur, en persoonlijk vind ik het een zeer fijne multiplayer ( niet zo snel ; eerder voorzichtig en tactisch)

nuja, het blijft persoonlijk heh ...veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Voor singeleplayer vind ik Far Cry met geld wel waard. Ben er nog steeds niet doorheen. Ben ook zeker geen fulltime gamer, maar de meeste shooters liep ik zo door. Goeie sweer!

Battlefield is toch ook 1 van de beteren. Hier heb ik toch wel wat uurtjes mee doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:59:
Beste sfeer en leukste gameplay ongetwijfeld Call of Duty, maar in multiplayer is het net Quake 3. Voor multiplayer moet je dan maar voor BF:V gaan. Ik heb de laatste tijden niet zo'n leuke singeplayer als Call of Duty meer gedaan.
Ik vond de singleplayer van FarCry niet zoveel onder doen voor die van CoD. CoD heeft wel een veel beter "verhaal" maar is ook 100x zo kort.
En FarCry multiplayer vind ik 3x zo leuk als CoD...

Wat betreft BF:V kan ik weinig zeggen, heb wel Battlefield 1942 gespeeld maar dat viel me eigenlijk maar tegen. Een beetje een manusje van alles en geen enkel aspect was goed uitgewerkt (vind ik).

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

McFlipp schreef op 15 april 2004 @ 23:23:
[...]

Ik vond de singleplayer van FarCry niet zoveel onder doen voor die van CoD. CoD heeft wel een veel beter "verhaal" maar is ook 100x zo kort.
En FarCry multiplayer vind ik 3x zo leuk als CoD...
Farcry was wel weer het eerste spel in tijde die mij single player zo'n tijd kon vermaken, of is het nu dat het zo lijkt omdat ik niet meer veel game :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
wat zou je ervan zeggen om es wat demo's te downloaden?
ik hoop dat Far Cry bij je draait, dan zou ik daar wel voor gaan. Ook online erg leuk. Ziet er bovendien erg mooi uit als je een puik pctje hebt.

Maar met een weigerende geldboom denk ik dat je een wat mindere pc hebt. Dan blijft natuurlijk als enige CoD over.

BF:Vietnam viel mij flink tegen. Je hebt een goede pc nodig, maar grafisch zou je niet zeggen dat t zo bijzonder is. Het bevat voorlopig bovendien nogal wat bugs. Online zitten er ook nog eens veel lamers, gaan ze met een sniper in t gras liggen richten op je spawnpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik_demon, heb je ook al spellen gespeeld zoals BF1942 (of mods daarvan) ?

Als je MP het belangrijkste vindt dan zou ik voor BF: Vietnam gaan

Kwa gfx als je het een beetje kan draaien: Far Cry

maar voor de intense gameplay: Call Of Duty. Heeft ook een mooie MP meuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multi player moet je echt Battlefield Vietnam kopen ! mogelijkheden en fun vindt ik het leukst bij de 3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je systeem specs zou wel handig zijn om rekening te houden met de keuze en of je bereid bent up te graden als ze niet voldoende zijn (vooral voor far cry en iets minder voor vietnam) daarnaast mis ik wat ervaringen van vorige games welke je gespeelt hebt...

Vietnam: ben al fan van Battlefield 1942 sinds de leak ervan juni 2002 oid ergens :P en tot voor kort erg actief mee bezig geweest (ook mappen e.d.). Als je BF1942 eerder hebt gespeelt en je vond dat erg leuk zou ik het je aanraden. Maar ikzelf speel geen Vietnam meer (ook nog nauwelijks BF1942) om de volgende reden:

EA/DICE durfen imo geen features te adden in patches om de teamplay te verbeteren (bijvoorbeeld het scoresysteem anders maken om medics/engineers e.d. te promoten). EA brengt vooral games uit wat voor de gemiddelde gamer voldoende is en DICE kan niet anders doen dan het contract volgen :P dus in patches zul je alleen bugfixes en eventueel wat nieuwe stuff zien zoals een nieuwe map of een nieuw voertuig oid.

Verder is het nu toch wel 1 van de populairste online games samen met bf1942 maar naar mijn gevoel is het echte communty gevoel weg van dingen ontdekken e.d. beetje moeilijk uitleggen is dat. Zijn vooral spelers die de game van hun pappie krijgen en ook nog es op hun pappies pc spelen, althans als je die chat zo af en toe eens ziet.

Battlefield vietnam is net als bf1942 erg smacktard gevoelig. Als je niet bekend bent met het begrip: smacktard als in teammates killen, voertuigen express opblazen, met voeruigen op andere friendly voertuigen inrijden/vliegen enz.

SP kun je in iedere geval vergeten voor bf vietnam daar moet je hem echt NIET voor kopen.

+ licensed muziek uit vietnam tijd
++ MP algemeen
- - Smacktards
- - - EA (klinkt en is misschien kinderachtig maar als je dat bedrijf in de gaten houd zoals ik gedaan heb de afgelopen 2 jaar ... :'( )
- - grafisch weinig veranderd t.o.v. bf1942 maar vereist toch een (veel) zwaarder systeem.
- - - SP is zeer brak

Call of Duty: heb hier alleen SP ervaring mee. SP was erg leuk maar ook erg kort en omdat het de 'zoveelste' ww2 game is en ik Battlefield speel(de) heb ik me verder nooit gewaagd aan MP maar als ik her en der zo lees en gamespy stats mag geloven is het vrij populair.

+ SP campaign
+ MP schijnt populair te zijn alleen heb geen ervaring hiermee.
- SP is kort van duur
- speelt grafisch niet meer mee in de top

Far Cry: SP uitgespeelt en vond het 1 van de beste SP ervaringen ooit met een spel :) met name de AI is goed en het verhaal is ook niet slecht. En de graphics mogen er ook zeker wezen alhoewel ik bij lange na niet op voluit kan spelen met mijn ti4600 :P MP heb ik me nog niet aangewaagd (komt ook omdat ik hem niet legaal heb :P ) MP schijnt wel wat tegen te vallen naar wat ik gelezen heb.

++ SP campaign (met name de AI)
+ goede support voor mods
+ graphics/omgeving e.d.
- een redelijk goed systeem nodig

En tot slot heb ikzelf volgende maand wat geld over (zit ook niet ruim de laatste tijd) en ben van plan te gaan kiezen tussen vietnam of far cry, ik denk dat het far cry wordt omdat ik het "propaganda" gedoe van EA langzamerhand wel spuugzat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik start weleens een servertje op om samen met collegae cod mp met vrienden en collegae, eerlijk gezegd vindt ik er geen ruk aan, de levels zijn saai en klein, je kan alleen maar een beetje lopen, er zit niks spannends in tenminste dat vind ik. Speel dan Enemy Terrority, stuk
leuker, veel betere teamplay mogelijkheden en gratis !

Far Cry heb ik ook en mp gespeeld via internet, het is vele malen beter en leuker dan cod
maar mist uiteindelijk de diepte, misschien dat er in de toekomst nog wat uitbreidingen komen maar op dit moment ben ik niet echt onder de indruk van de mp mogelijkheden.
Het ziet er wel mooi uit, vooral het water, de rest vindt ik niet zo bz.

BF 1942 icm met desert combat is super ! maandelijks nieuwe uitbreidingen, het blijft zo leuk en het verveeld niet dankzij de continue nieuwe toevoegingen, hetzelfde zal ook voor vietnam gelden. Vietnam heeft nog wat bugs maar het zal niet lang meer duren voordat die gepatched worden. Je kan ook zo heerlijk samen spelen in deze 2 spelen, en de fun factor is zo goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dude.. Als je echt een ultra-vet MP spel wil proberen, kijk dan eens naar Vietcong Purple Haze.. Echt een super MP-spel, errug realistisch kwa tactics, graphics zijn dan niet al te denderend, maar volgens mij doet dit spel zeker boven Battlefield Vietnam (<--- is gewoon ene cheape rip van Vietcong ;-)) Je zult je in VC niet snel vervelen!! Kijk op: www.vietcong-game.com of http://vietcong.lobogames.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CALL OF DUTY .....DUIDELIJK die kiezen

De single player is echt ZOOO RETE vet , ik zat echt schreeuwend van enhousiasme achter mn pc toen ik ermee begon. Je hebt echt het gevoel dat je mee doet. Het geluid is geweldig en de levels zijn erg gedetailleerd en goed doordacht. De multiplayer van COD is ook erg cool :*)
Als je " Band of Brothers" (die tv serie) vet vond, dan is dit echt een aanrader!!

BF is ook wel aardig, de single player is echt fout, maar de multiplayer is erg vet...

Far Cry single player is ook erg vet, maar begint na een tijdje te vervelen als je teveel monsters tegen komt. De missies zijn wel gaaf, en wat de multiplayer betreft?...die ken ik nog niet..

Ik zou dus DUIDELIJK voor call of duty gaan, je zult er geen spijt van hebben. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 22:03
Aangezien je multiplayer het belangrijkste vind, moet je wel voor Battlefield Vietnam gaan. Deze game is ook alleen voor multiplayer gemaakt, de single player mode stelt niet veel voor! :)

Far Cry en Call of Duty moet je zeker niet voor de multiplayer kopen, deze blinken alleen juist uit in hun single player mode. Tegenovergestelde van Battlefield Vietnam dus! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:44:
Beste allemaal,

Ik ben van plan een goede first person shooter te kopen, en ik heb drie games op het oog.

Dit zijn Far cry, Call of duty en Battle field Vietnam.

Omdat mijn geld boom dienst weigerd :+ , moet ik kiezen uit een van deze drie.

Ik wil een game die:

Na het zien van meerdere filmpjes en screen shots, kwam far cry als beste uit de bus.

Welke van deze drie games raden jullie mij aan??

Bij voorbaat bedankt _/-\o_
En de beste MP game heb je niet eens in het rijtje staan |:( :D
UT2004 !!!!!!!! >>> de beste van het hele stel, en ik speel(de) ze allemaal, maar ach smaken verschillen :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mp van far cry stelt niet zo veel voor maar ik vind die van battlefield ook enorm kut. Ik heb het vorige week of tp2 gespeeld maar ik vond het echt enorm log en lomp en sloom aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 22:03
Hoe kom je daar nu bij? :? Het speelt veel sneller dan Battlefield 1942 en addons!

En UT2004 is idd de beste waar voor je geld met de vele verschillende gamemodes en met meer dan 100 maps! >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Epitome op 22-04-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
far cry zou ik tohc echt voor gaan als je een goede pc hebt...

De sp is geweldig, nuff said
de mp vind ik zelf cool, vooral assault dan, maar ik denk dat mede dankzij de editor en de grote hoeveelheid mensen die dit spel spelen er een goede modsupport op gang gaat komen... Er zit in de engine gewoon meer toekomst dan elke andere engine op dit moment op de markt... en een vietnam mod en wwII mod zullen er vast wel voor komen, dus dan heb je de andere games ongeveer ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
Ik ben toevallig in het bezit van alle drie de spellen.

Far Cry speel ik tegenwoordig het vaakst omdat ik deze nog moet uitspelen :) , single player is super maar de MP valt idd wel een beetje tegen.
Grafisch gezien is het het mooiste spel dat ik ooit op een PC aanschouwd heb :P

Battlefield Vietnam is ook een hele goede game, alhoewel je het spel toch als een opgepoetste versie van BF42 moet zien. Draait in ieder geval een stuk lichter als Far Cry. Van de multiplayermode moet je wel houden (veel teamwork)

Call of Duty speel ik niet zo vaak meer, ondanks dat het een zeer goede game is, single player is leuk maar ook niet meer dan dat. MP vind ik het leukste, vooral de mode search & destroy (A la objective in Medal of Honor: Allied Assault)

De keuze is geheel aan jou, ik heb ze dus alledrie en vind het stuk voor stuk goede games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

reality is Call Of Duty heel goed.
Graphics = Far Cry
Multiplayer = Battlefield

Verder zul je een goede computer nodig hebben om Far Cry / bf: vietnam te kunnen spelen.

Het ligt er maar aan wat je eigenlijk wilt
Verder moet je zelf maar gaan zoeken, omdat iedereen een eigen smaak heeft ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puur voor de multiplayer, zou ik voor Battlefield gaan. Maar voor de Singleplayer ervaring, kom je toch bij Far Cry terecht, en in mindere mate bij Call Of Duty. Let er inderdaad wel op, dat je een flinke PC nodig hebt voor Far Cry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
outerspace schreef op 22 april 2004 @ 15:00:
reality is Call Of Duty heel goed.
Graphics = Far Cry
Multiplayer = Battlefield

Verder zul je een goede computer nodig hebben om Far Cry / bf: vietnam te kunnen spelen.

Het ligt er maar aan wat je eigenlijk wilt
Verder moet je zelf maar gaan zoeken, omdat iedereen een eigen smaak heeft ;)
helemaal mee eens.
iedereen zegt dat je voor Far Cry een superpc nodig hebt, maar dat valt ook wel mee hoor. Misschien als je de allersuperhoogste instellingen neemt, maar anders niet.
Persoonlijk zet ik Far Cry op 1 gevolgd door Call of Duty en dan BF.
Call of Duty en FC zijn echte coole games. Ik ben nu bezig met FC, echt een spel met sfeer! Call of Duty speel je wel snel uit.
Het gaat hierom:
Als je MP belangrijker vind, kies je voor BF

Als je SP belangrijker vind, moet je nog een andere keuze maken:
wil je vooral veel schieten en lekker rushen(CoD) of wil je rustig tactisch mensen killen(FC). Voor de grafische kant is FC een stuk beter, mede omdat dat spel gewoon nieuwer is.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menniac
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 17:15
Multiplayer: --> Battlefield Vietnam

Erg tof, ook als je geen tank tot je beschikking hebt. Door de vele vegetatie heb je als soldaatje toch nog een hoop in te brengen. Heb het spel al een maand, maar heb nog lang niet alle foefjes en trucjes onder de knie, ik blijf ontdekken.
Veel leuker dan Battlefield 1942 in elk geval.

Singleplayer: --> Call of Duty

Mijn keus zou toch COD zijn. Qua spel kan het niet tippen aan Far Cry, maar ik kies toch voor COD. Waarom???? Nou, niet omdat m'n pc Far Cry niet aan kan. Nee, ik vind het hoogst irritant dat ik niet kan saven wanneer ik dat wil. Ben je net een kwartier bezig om op een eilandje alle mannetjes om te leggen, staat er ineens nog eentje achter je, die je met één schot omlegt. Kun je weer overnieuw beginnen........ :(
Voor een heleboel mensen zal dat juist een uitdaging zijn, maar voor mij dus niet.

GRTZ

Menniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de MP moet je het spel kopen, dus koop BF: Vietnam. Voor de SP Far Cry kan je makkelijk een kopieetje gebruiken van een maat :X. Omdat daar niet moeilijk voor gedaan hoeft te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:43
Had ook deze keuze, heb maar voor battlefield vietnam gekozen.. single heb je na een tijdje toch wel gezien maar multy blijf je spelen... Heb zo voor Battlefield Vietnam gekozen.. Goeie multy en leuke gameplay..

[ Voor 6% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-04-2004 21:34 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Nou aan die geldboom kan je misschien iets doen >:) ....Vi-computer had in eindhoven een advertentie geplaatst zag ik met Call of Duty voor 25,-.....da scheelt weer....was wel alleen in helmond en eindhoven geloof ik....was iets met opening of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:44:
Ik wil een game die:
FarCry - Heeft zonder twijfel de mooiste gfx van de 3 spellen die je opnoemt; maar de gameplay is echt niet bijzonder (yet another average FPS). Verder is het aiming systeem erg irritant (laggy) en kun je alleen mikken d.m.v. een suffe cross-hair. Realisme is ver te zoeken. Ook de bots zijn OF te dom OF te slim, er is iig geen goede balans en dat je niet zelf kunt bepalen waar en wanneer je saved is ook wel heel erg irritant.

CoD - Het singleplayer gedeelte is heel goed gedaan maar is wederom totaal niet realistisch (weapon-handling). Online is het gewoon Quake 3 met een WW2 skin.

BFV - Overhyped, saai, niet realistisch (weapon-handling) en had ik al gezegd dat het gewoon heel erg saai is? Ik zal met deze uitspraak wel tegen veel schenen schoppen... maar meer kan ik er toch echt niet van maken.

Ik zou gaan voor Vietcong - Fist Alpha. Waarom?

Grafisch gezien is VC misschien iets minder mooi dan de 3 die je noemt, maar het biedt wel een ongeevenaarde gameplay in zowel in single- als multiplayer mode en heeft daarnaast ook nog eens een hele goede co-op mode. Het is een erg realistische en tactische shooter. Met dom rondrennen en schieten kom je in VC niet erg ver ;)

BTW: Mensen die FarCry, CoD en/of BVF realistisch noemen hebben nog nooit met echte wapens geschoten. In een FPS die pretendeert een realistisch beeld te geven draagt realistische weapon-handling ontiegelijk veel bij aan de gameplay (tenzij het een fantasie shooter is als UT of Quake).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Menniac schreef op 22 april 2004 @ 21:27:
Mijn keus zou toch COD zijn. Qua spel kan het niet tippen aan Far Cry, maar ik kies toch voor COD. Waarom???? Nou, niet omdat m'n pc Far Cry niet aan kan. Nee, ik vind het hoogst irritant dat ik niet kan saven wanneer ik dat wil. Ben je net een kwartier bezig om op een eilandje alle mannetjes om te leggen, staat er ineens nog eentje achter je, die je met één schot omlegt. Kun je weer overnieuw beginnen........ :(
Voor een heleboel mensen zal dat juist een uitdaging zijn, maar voor mij dus niet.

GRTZ
In de console \save_game 1 intypen. :*) \load_game 1 om em weer te laden.
Pagina: 1