Probleem met Asus CUV4x en GeForce FX 5200

Pagina: 1
Acties:

• drgnsoul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik heb een oude Computer met een Asus CUV4X Mobo erin en had er eerst een Geforce 256 erin zitten. Heb hem nu geupgrade met een GeForce FX 5200 256MB. Nu komt het probleem. Ik krijg steeds een error Runtime error C++ library error tijdens het spelen van Counterstrike. Heb wat filters getest met Photoshop, maar de pc lijkt langzamer te zijn geworden. Ben al terug geweest naar de winkel en heb daar een nieuwe gekregen, maar deze geeft dezelfde problemen. Ik heb al de nieuwste drivers van nvidia geprobeerd en mijn agp drivers geupdate, maar niets helpt nog. Via google heb ik ook nog iemand gevonden met hetzelfde probleem, maar geen antwoord gevonden. Nu vraag ik jullie mede-gotters of jullie misschien een oplossing weten voor mijn probleem?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Heb je je pc opnieuw geïnstalleerd na het toevoegen van je nwe kaart? Meestal zijn er wat verschillen in aansturing van verschillende typen kaarten, echter omdat ze gebruik maken van dezelfde soort drivers kan er daardoor fouten optreden.
Probeer eens met een detonator destroyer je driver te verwijderen en dan je kaart opnieuw te installeren met een 'schone' driver, of anders een complete reïnstall ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

je kan idd wel beter ff je pc opnieuw installeren (en hl + cs).
Let ook op je AGP instellingen :)