[IE] Download niet meer en Flash werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:59
Uhm, ik kan sinds kort niks meer downloaden via explorer en ook alle flash dingen laden bij mij gewoon niet. Ik heb wel macromedia flash player 7.0 maar sinds kort laad gewoon niks meer.
Bij het downloaden blijft die gewoon staan op "bezig met ophalen van bestandsinformatie". Ik heb al geviruscheckt en ad aware gedraait maar nog steeds werkt het niet.. Ik draai momenteel I.E 6.0.
Is dit een foutje in mijn settings ofzo (die ik al een keer op default heb gezet), want het lijkt net of mn pc niks toelaat . (de flash die laad en het downloaden dus... )

Help needed svp. :)

Awww sorry, kickje naar software algemeen svp, ik las er even overheen.

[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 15-04-2004 22:27 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen, ik pas je topic titel aan ('Explorer probleem' zegt niet zo veel), en dan wil ik jou vragen dit te doen:

• Post een HijackThis logfile waarin je zelf opzoekt wat je niet vertrouwt en wat je wel vertrouwt. Lees de FAQ in Beveiliging & Virussen om te zien hoe je dit moet doen.

• Omschrijf je probleem even op zo'n manier dat er echt feiten instaan - dus welke foutmelding en dergelijke :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• SCIxX
Er zijn geen werkelijke foutmeldingen. Bij elke download staat gewoon "bezig met het ophalen van bestandsinformatie" tot die op een gegeven moment de foutmelding geeft "Het volgende bestand kan niet worden gedownload: file Internet explorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden."

Sites met flash laad die gewoon niet (het flash gedeelte dus), waar dus flash hoort te staan blijft mooi blank.

Wat ook opmerkelijk is is dat mijn Homepage constant automatisch terugveranderd naar http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=2985183, ik kan hem blijven terugveranderen maar na een tijdje gaat die automatisch wat terug. Klinkt als een virus dacht ik zo maarja ik vind dus niks.

Deze 3 problemen zijn ook allemaal plots gebeurt dus dat lijkt me geen toeval.

[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 15-04-2004 22:57 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SCIxX schreef op 15 april 2004 @ 22:57:
Wat ook opmerkelijk is is dat mijn Homepage constant automatisch terugveranderd naar http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=2985183, ik kan hem blijven terugveranderen maar na een tijdje gaat die automatisch wat terug. Klinkt als een virus dacht ik zo maarja ik vind dus niks.
[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Die wil je erg graag doorlezen ;)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

SCIxX schreef op 15 april 2004 @ 22:57:
Er zijn geen werkelijke foutmeldingen. Bij elke download staat gewoon "bezig met het ophalen van bestandsinformatie" tot die op een gegeven moment de foutmelding geeft "Het volgende bestand kan niet worden gedownload: file Internet explorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden."

Sites met flash laad die gewoon niet (het flash gedeelte dus), waar dus flash hoort te staan blijft mooi blank.

Deze 3 problemen zijn ook allemaal plots gebeurt dus dat lijkt me geen toeval.
Lijkt me een spyware geval, volg elevator's 2e genoemde stap eens. :)

Signature

• SCIxX
Wat heerlijk dat ik die spybot niet kan downloaden he. :P Hmm ik vraag wel ff iemand voor me te downloaden. :/

• SCIxX
Spybot gedraait en alles verwijdert, nog eens gesearched en alles is nu echt weg. Mijn hot-search probleem is opgelost, maar de andere 2 blijven. Flash dingen laden dus niet in I.E en ik kan niks downloaden, om een of andere reden wil die beide dus niet binnenhalen...

• SCIxX
Anyone?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SCIxX, Kun je proberen je topic niet te vaak te 'kicken'?

SA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, kennelijk draait er dus nog iets wat niet helemaal koosjer is.

Draai eens HijackThis en spit de log eens door. Mocht je daar niet uitkomen post hem dan hier, volgens het stappenplan in dit forum.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1