Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nokia 6820 en Orange World

Pagina: 1
Acties:

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-11 17:06
Hee ppl,

dan maar eens een vragen, waar de mensuh nog echt verstand hebben van zaken...

Ben nl in 4 GSM shops geweest (waarvan 2 Orange shops) en kreeg 4 verschillende antwoorden op dezelfde volgende vraagjes:
"Wordt de Nokia 6820 ondersteund voor Orange World, if not, gaat dit wel binnenkort komen dan?"

De enuh Orange Shop zegt: ja, binnen een week zijn de instellingen beschikbaar en de andere Orange Shop zegt: nee, gaat niet gebeuren, te veel problemen dat enuh 6820 wel werkt en de ander niet.

Bij 2 andere shops, GSM-Shop.nl: zegt men wel dat het werkt maar durft meen geen garantie hierop te geven en een andere shop: dacht het wel maar weet het niet zeker.

Dus voordat ik zelf een poll ga houden onder alle Nederlands Orange Shops, wie heeft misschien iemand hiero het antwoord 8)

Mzzl & bedankt!
LLaTeM

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:09
Instellingen van andere telefoon overtypen en voila het werkt.
Of ben ik nou dom?

[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 15-04-2004 22:55 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Nee orange world werkt niet alleen acces neem dat maar van mij aan!
Want ik heb hem zelf en de instellingen kun je wel overnemen maar je komt niet op orange world!

• LLaTeM
Hallodiedo,

heb wederom het zelfde onderbuik gevoel als bij de GSM shops....hehehe

[flame off]
of ben ik nu dom? Geintje!!! 8)7
[flame still off]

In iedergeval bedankt voor de voorlopige reacties,
LLaTeM

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vin het een beetje raar waarom zou het niet werken? T werkte zelfs op mijn C55. En dies niet eens kleur. Tis gewoon wap over gprs. Verder niets speciaals.

I, for one, like Roman numerals

• LLaTeM
Hi Def_P,

ik denk dat de slimmuh mannuh van Orange niet voor Jan-met-de-korte-Achternaam deze webpage gemaakt hebben:

http://www.orange.nl/orangeworld/telefoons/nokia.php

Toch?

TA,
LLaTeM

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Toch werkte het goed met mijn C55 die ook niet opgenomen is op die site onder de siemens afdeling.

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1