Toon posts:

[ALG] Zeer compacte algoritmes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje de search aan het gebruiken maar kan het topic niet vinden.... waar ik ooit een linkje zag naar een site met dergelijke algoritmes :/ ik ben dus opzoek naar zeer compacte algoritmes....

ik bedoel hiermee bijvoorbeeld een pi calculator binnen 3 regels c ofzow van dat soort dingen.

Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven ik hoop dat iemand toch snapt wat ik bedoel ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En wat ga je ermee doen? Waarvoor heb je het nodig? Ben je embedded software aan het schrijven waar je niet al teveel ruimte te verspillen hebt?

Ik vraag dat omdat er anders namelijk weinig ruimte is voor discussie, en het nut van deze topic zo ongeveer 0,0 is zeg maar :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ieks.. krijgt allemaal nare herinneringen. Zoveel mogelijk ellende op zo weinig mogelijk regels prikken. Niet doen is mijn advies.. tenzijn je een heeeeeeeel goed tegenargument hebt.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Alarmnummer schreef op 15 april 2004 @ 21:19:
Ieks.. krijgt allemaal nare herinneringen. Zoveel mogelijk ellende op zo weinig mogelijk regels prikken. Niet doen is mijn advies.. tenzijn je een heeeeeeeel goed tegenargument hebt.
Code obfuscation competitie! :Y)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

PommeFritz

...geen friet

Code obfuscation competitie! :Y)
En dat is wellicht inderdaad de link die topicstarter zocht?

FireFox - neem het web in eigen hand

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

PommeFritz schreef op 15 april 2004 @ 23:30:
[...]

En dat is wellicht inderdaad de link die topicstarter zocht?
Ik gok van wel. Met code obfuscation in google kom je in elk geval een heel eind ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 16 april 2004 @ 08:34:
[...]

Ik gok van wel. Met code obfuscation in google kom je in elk geval een heel eind ;)
code obfuscation dat was dus waar ik idd naar aan op zoek was. tnx a lot :9 dat jullie ondanks mijn slechte uitleg toch mijn vraag wisten te beantwoorden :D
Pagina: 1