Toon posts:

TV / Video-in verbinding en software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe je een tv-in verbinding tot stand brengt?

Ik heb een NVIDIA G-force 5600 256MB VIVO en wil naast de gebruikte tv-out functie nu ook van de tv-in functie gebruik maken.

Ik heb al een poging gedaan met Pinnacle PC/TV en Snap Beyond TV. Pinnacle werkt geloof ik alleen met eigen tv-tunerkaart en Beyond TV was ook geen suc6.

Ik wil een gebruiksvriendelijk programma waarmee ik tv kan kijken / opnemen.
Ik ga er dan vanuit dat de software een wizard heeft voor de evt. installatie van de tv-in.

De drivers voor de tv-in functie zijn al juist geinstalleerd!!!! ;)

specs: AMD Athlon 2600, 1.5GB Intern, G-force 5600 (256MB VIVO) met dual screen.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Dit staat echt al in tig posts en de faq maar om je toch op weg te helpen,
misschien is DScaler wel wat voor je. Met Google kan je zo de website op sourceforge vinden. :)

Senile! Senile Oekaki

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je hebt alleen video-in, je hebt n 'losse TV-Tunerkaart' nodig of een VCR die je op de TV-in van je GeForce doet... anders kan je nie zappen...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

BiG-GuY schreef op 16 april 2004 @ 16:49:
je hebt alleen video-in, je hebt n 'losse TV-Tunerkaart' nodig of een VCR die je op de TV-in van je GeForce doet... anders kan je nie zappen...
juist, je videokaart heeft helemaal geen tuner om de videosignalen in beeld om te zetten. Daarvoor zul je dus een externe tuner moeten gebruiken, zoals een VCR. programma's om te cappen zijn er genoeg, zoals virtualdub, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Ik heb namelijk wel een echte TV-kaart dus heb ik die software niet nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 16-04-2004 16:53 ]

Hier staat tekst