[MSN] berichten van 1 iemand komen traag aan

Pagina: 1
Acties:

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een heel apart, vaag en irritant MSN (laatste versie) probleem. Ik weet alleen niet of het aan mijn kant ligt, of aan die van haar. Het zit zo:

de berichten van een vriendin van mij komen de laatste tijd nauwelijks bij me aan. Ze komen meestal wel door, maar pas na minuten of nog langer. Er is dus sprake van een lag van tot wel een kwartier. Ook haar msn-plaatje krijg ik niet te zien. Een testje bleek uit dat mijn berichten bij haar wel direct aankomen, maar die van haar bij mij dus super, supertraag. Chatten is iig niet mogelijk.

Zij zegt dat ze bij andere mensen hier geen last van heeft. Ik heb andersom geen enkel probleem om berichten te ontvangen van iedereen, behalve van haar! Lijkt wel alsof we een soort msn/passport incompatabiliteit hebben ofzo, maar dat lijkt me zeer sterk. Een probleem met de router, nou aan mijn kant niet denk ik, en bij haar ook niet want haar huisgenoot die in hetzelfde interne netwerk zit kan ik gewoon mee chatten, zonder bovenstaande problemen!

Nu ga ik binnenkort naar haar toe ff om te kijken wat het zou kunnen zijn, iemand tips wat er aan de hand zou kunnen zijn en waar ik naar moet kijken?? MSN heeft ze al geinstalled en opnieuw geinstalleerd, dat hielp niet. Ik ben achter een andere pc gaan zitten en daar ingelogd, en dat hielp ook niet... what next?

[ Voor 7% gewijzigd door draakhoofd op 15-04-2004 20:41 ]

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Het lijkt mij gewoon een probleem van haar pc, als je met niemand anders probs hebt, en ook niet met die andere gast. Dus schiet je er nogal heel weinig mee op dit topic te starten lijkt me.

[ Voor 23% gewijzigd door Kvn op 15-04-2004 21:50 ]

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Weet je zeker dat de andere kant ook MSN gebruikt en niet een alternatieve IM? Ik heb een tijd lang trillian gebruikt en dan had ik ook een behoorlijk lag ....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chemist schreef op 15 april 2004 @ 21:51:
Weet je zeker dat de andere kant ook MSN gebruikt en niet een alternatieve IM? Ik heb een tijd lang trillian gebruikt en dan had ik ook een behoorlijk lag ....
ja, ze gebruikt MSN 6.1.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe zijn haar pingtijden naar jou toe?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate