Toon posts:

[xp] Kazaa lite loopt vast bij starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem, namelijk Kazaa Lite, die het bij mij altijd gedaan heeft doet het nu ineens niet meer. De computer geeft een algemene foutmelding, namelijk: dat kazaalite.kpp is vastgelopen en dat ik het foutenrapport naar Microsoft kan versturen als ik wil.
Ik heb al verschillende andere versies van Kazaa geprobeert (Kazaalite K++, Diet K, Kazaa Lite Ressurection) maar allemaal gevan ze dezelfde fout, meteen al ik het programma opstart. Ik heb Ad-aware gebruikt, en de search gebruikt, maar kon niets vinden, ohja ook heb ik systeemherstel gebruikt, naar het punt waar Kazaa lite nog wel werkte, maar helaas.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kazaa Lite hoort niet in WOS, maar in SA

WOS > SA :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Probeer eens spybot en een goede virus scanner over je computer heen te halen. Daarna nog handmatig alle kazaa registeries verwijderen. Dan opnieuw proberen te installeren met een versie waarvan je weet dat ie het bij andere wel goed doet.
-succes

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan maar werkt helaas ook niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu Mammoth geprobeert, maar dit geeft vreemd genoeg hetzelfde probleem... Zou het misschien aan de XP-firewall kunnen liggen, al heb ik deze altijd al uitstaan?

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Heb ik ook een keer gehad. Bleek aan een corrupte, niet complete download te liggen. Deze wil ie dan hervatten en dat ging fout. Verplaats (de bestanden in) je download directory eens en start Kazaa dan eens opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
BEDANKT! Ik kan weer Kazaa-lite-en!
Pagina: 1