Ik zit met het volgende probleem. Op een ochtend 2 uur scherm aangehad, even een boodschap gedaan, daarna scherm uit standby gehaald door muis te bewegen. Paar seconden beeld gehad, en daarna zie ik zo het hele beeld steeds kleiner worden en naar het midden van het scherm verdwijnen totdat ik een zwart scherm overhield. Aan - uit wilde niet baten. Vervolgens monitor even op de grond gezet en vervangen door de monitor die op de pc daarnaast staat. Gewoon weer beeld. Die avond andere monitor weer terug gezet, en jahoor hij deed het weer. 5 uur mee gedraaid, uitgezet en volgende dag weer aan. 5 minuten beeld gehad, en jahoor weer zie ik het scherm zwart worden. Die avond dus weer het scherm op andere pc gezet, daarop deed hij het 5 minuten met daarna weer hetzelfde probleem. Het ligt dus niet aan de grafische kaart van de pc. Tijdens deze mail weer aangezet, en hij doet het weer eventjes een minuut. Is het de moeite waard deze monitor nog te repareren (reperartiekosten) of kan ik beter kijken naar een nieuw model. Het gaat om de Dell P790 Ultrascan, 3,5 jaar oud, en toen behoorlijk hoge aanschafprijs. Het is een model met een vlakke beeldbuis en 2 steunlijnen in beeld.
Weet iemand wat dit kan zijn? Zelf meegemaakt? Of ik bij Dell nog kans maak met 3 jaar garantie... (vast niet, we weten hoe Dell is) Goed, hopelijk kunnen jullie medetweakers hier meer over vertellen.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED