[Futuremark] Foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
Ik krijg volgende foutmelding:
Unfortunately your registration key can not be verified, and therefore we can not proceed. If you are using the 3DMark03 Pro, PCMark04 Pro or PCMark04 Business version and still get this error, please contact support@futuremark.com. Please quote your purchase details and the following information in your email:

Errorcode: 500, Thu Apr 15 10:52:07 PDT 2004, got_nvidia@hotmail.com, 2684993

Thank you.

Note that all attempts to use the ORB with a suspected illegal registration key are logged.

To gain access to the ORB and to support us, purchase the Pro version.
Maar ik zou nie verstaan waarom ik me niet zou kunnen aanmelden! Ik wil gewoon een free-account aanvragen, maar waarom staat er in het bericht dat ik een illegal registration key heb!! Klopt nogthans niet. Ik heb me vorig jaar de full version gekocht + legale key!

Daarom heb ik ff aida laten draaien omdat je daar alle licenties kan zien van alle software die je hebt en dit was het resultaat ivm Futuremark:

[weg]

-> is er dan geen oplossing op deze keys de delete in het register ofzo?? Heb hier geen ervaring mee dus ik vraag het ff!! Want ik zou graag mn benchmark scores posten!!

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 15-04-2004 20:17 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je slim bent, haal je die licenties even weg. Nu is het namelijk een soort serialaanbod, al is dat niet zo bedoeld :)

Ik denk dat dat emailadres somehow geweigerd wordt. Is dat echt jouw adres?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Je kan idd gewoon de keys ff uit het register verwijderen, je hebt dan alleen geen beschikking meer over de volledige versie van 3DMark, maar alleen de free-version. Je kunt echter nog wel gewoon benchmarken en dan je scores in de ORB van Futuremark zetten.

public void ik()

• Smidge
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Als jij zo makkelijk met je legale keys omgaat dat je ze op forums plaatst, kan het wel eens voorkomen dat Futuremark ze als illegaal gaat bestempellen.

Ben je nu gewoon een grapje aan het maken of ben je echt zo iemand die zijn dik betaalde licentie's zomaar op internet zet? Zou ik als bedrijf mijn Windows Server 2003 licentie's niet aan jouw ogen toevertrouwen, gelukkig zijn die future mark keys iets goedkoper. Kijk er dus gewoon mee uit volgende keer als je weer eens een licentie koopt.

PS: dit is dus niet om je af te zeiken of zo.

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Heb je ook al gedaan wat de foutmelding je vertelt? Namelijk support mailen? Lijkt me dat zij jou veel beter kunnen helpen, en als je gewoon een licentie hebt gekocht lijkt me het geen probleem contact met hun op te nemen.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb die keys even snel uit de startpost gehaald. Mochten deze inderdaad door jou zijn aangeschaft is het niet zo slim deze hier open en bloot te posten.. Je kunt waarschijnlijk beter contact op nemen met Futuremark, wij kunnen hiervandaan ook niet zien waarom zij deze error geven :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
waar moet ik de keys dan uit het register verwijderen???

EDIT: hier dus. Start => uitvoeren => regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Futuremark

[ Voor 45% gewijzigd door nvidia op 15-04-2004 20:44 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Futuremark komt een aantal keer voor in het register, zoek ze een voor een op, dan kom je ook ergens de serialkey oid tegen, die moet je deleten. Als je meer waardes delete weet ik niet zeker of 3DMark nog goed werkt, het is misschien sowieso verstandig deze opnieuw te installeren, maar dan de free-version zonder key dus.

public void ik()

Pagina: 1