Ik krijg volgende foutmelding:
Daarom heb ik ff aida laten draaien omdat je daar alle licenties kan zien van alle software die je hebt en dit was het resultaat ivm Futuremark:
[weg]
-> is er dan geen oplossing op deze keys de delete in het register ofzo?? Heb hier geen ervaring mee dus ik vraag het ff!! Want ik zou graag mn benchmark scores posten!!
Maar ik zou nie verstaan waarom ik me niet zou kunnen aanmelden! Ik wil gewoon een free-account aanvragen, maar waarom staat er in het bericht dat ik een illegal registration key heb!! Klopt nogthans niet. Ik heb me vorig jaar de full version gekocht + legale key!Unfortunately your registration key can not be verified, and therefore we can not proceed. If you are using the 3DMark03 Pro, PCMark04 Pro or PCMark04 Business version and still get this error, please contact support@futuremark.com. Please quote your purchase details and the following information in your email:
Errorcode: 500, Thu Apr 15 10:52:07 PDT 2004, got_nvidia@hotmail.com, 2684993
Thank you.
Note that all attempts to use the ORB with a suspected illegal registration key are logged.
To gain access to the ORB and to support us, purchase the Pro version.
Daarom heb ik ff aida laten draaien omdat je daar alle licenties kan zien van alle software die je hebt en dit was het resultaat ivm Futuremark:
[weg]
-> is er dan geen oplossing op deze keys de delete in het register ofzo?? Heb hier geen ervaring mee dus ik vraag het ff!! Want ik zou graag mn benchmark scores posten!!
[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 15-04-2004 20:17 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov