Toon posts:

Chrome orb of coolermaster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee mogelijkheden voor een cooler, ja ik weet het ik zal de zoveelste zijn en ja ik heb alle revieuws gelezen, maar de coolermaster kwam er niet in voor. Mijn vraag is welke ik moet kopen. Ze zijn beiden 40 piek, maar welke koelt beter en dan doel ik op een Dondervogel 900 of 1000 die nog moet worden overgeklokt. Ik geloof dat de orb tot 1,2 gaat, maar die coolermaster van rond de 40 piek?

O ja kan die Chrome orb geen problemen opleveren bij de bevestiging? Ik dacht dat dezen wel een vierkante onderkant heeft, toch????

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Als je een Abit kt7 hebt geeft het toch alleen problemen of ben ik nou gek?

Kweenie geen ervaring met socket-a ... binnenkort wel

• Tarwetijger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08-2024
Chrome orb bevestigen valt wel mee op een KT7, alleen een beetje die condensatoren verbuigen.
(Ik heb een spire waarmee ik een Duron gemold heb, da's minder).

Verwijderd

Ik heb zelf een 1Ghz Tbird meet een Coolermaster DP5-6h51. Idle is hij 30 gr.
Stressed 43 gr.
Als ik hem overklok naar 1144Mhz en ik draai RC5 dan wordt hij na een uurtje 58 graden.

Het is dus niet echt een cooler voor de die-hard overklokker.
Laatst stond op www.toms-hardware.com een review van 17 coolers waar deze coolermaster ergens op de 7e plaats kwam ofzow.

Met die chrome Orb moet je geloof ik een beetje oppassen met monteren.

Verwijderd

Die Chrome Orb gaat wel op een KT7, alleen dan moet je heel voorzichtig die condensatoren verbuigen, maar er is ook een speciale versie voor de KT7 .
Als je geen zin hebt om te gaan buigen moet je een stukje van je Chrome orb slijpen.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Volgens mij vindt je in deze review op Tom's Hardware Guide toch echt een Chrome Orb en twee Coolermasters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben aan het kijken, maar die coolermaster van 40 piek, welke zou dat dan zijn?

Verwijderd

Dat is die DP5-6h61, die is voor 1Ghz proc's
Die heb ik ook.

Maar binnenkort ga ik hem al vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Voor welke? een hele dure zeker? Ik wil die van jou wel voor een zacht prijsje overkopen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Welke zal ik nemen? De orb ziet er leuk uit en presteerd wel redelijk qua koeling, helaas werd de door mij in gedachte zijnde Coolermaster niet getest, maar die andere coolermasters waren vaak iets slechter, ik denk dat ik ga voor het design met redelijk goede mogelijkheden.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/socketa
Daar staat een stukje over een Orb-Like,
en over de Spire MA324-15.
Pagina: 1