[XP] Systeembeheerder (ik) heeft taakbeheer uitgeschakelt?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.742 views sinds 30-01-2008

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Topicstarter
Je vraagt je misschien af, hoe krijg je het voor elkaar, maar het is me gelukt om taakbeheer ontoegankelijk te maken |:(

Ik draai Windows XP SP1. Als ik CRTL+ALT+DEL indruk of via de taakbalk, taakbeheer op wil starten dan krijg ik de voor mij 8)7 mededeling dat de systeembeheerder het taakbeheer heeft uitgeschakeld.

Wie kan mij vertellen hoe het weer aan de praat te krijgen?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gpedit.msc?

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-02 16:02

pjvandesande

GC.Collect(head);

Waarom moet dat uit.. heel onhandig als programma's hangen of iets. :?

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Topicstarter
gpedit.msc?

Gimme! ;)

Hoe werkt het en kan ik het herstellen?

------------------
Waarom moet dat uit.. heel onhandig als programma's hangen of iets.
------------------
Daarom moet het weer aan! :o

[ Voor 52% gewijzigd door Dispenzer op 15-04-2004 19:01 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 22:28
http://is-it-true.org/nt/xp/registry/rtips23.shtml?
questa schreef op 15 april 2004 @ 19:00:
Waarom moet dat uit.. heel onhandig als programma's hangen of iets. :?
Hij wil het dan ook weer ongedaan maken...

The devil is in the details.

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Topicstarter
December,

Het zag er even goed uit de service ofzo is ingeschakeld echter werken doet het nog niet, ook niet ná een herstart.

Meer suggesties?

Mike?

[ Voor 80% gewijzigd door Dispenzer op 15-04-2004 19:07 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Taakbeheer > Systeembeheerder (ik) heeft taakbeheer uitgeschakelt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dan zet ik het OS er nog even bij :P

Dispenzer - *hoe* heb je het taakbeheer uitgezet? :)

Verwijderd

Dispenzer schreef op 15 april 2004 @ 19:00:
gpedit.msc?

Gimme! ;)

...
Als ik dit zo lees vraag ik me af of je wel de systeembeheerder bent ;)

Verwijderd

Dispenzer schreef op 15 april 2004 @ 19:00:
gpedit.msc?

Gimme! ;)

------------------
Waarom moet dat uit.. heel onhandig als programma's hangen of iets.
------------------
Daarom moet het weer aan! :o
je hebt het al... :z
type het eens in bij Start>Uitvoeren..

lekkere systeembeheerder ben jij ;)

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 23:19:
[...]

je hebt het al... :z
type het eens in bij Start>Uitvoeren..

lekkere systeembeheerder ben jij ;)
Pff aan dit soort opmerkingen heb ik niets. Ik ben systeembeheer en dat Jij niet kan lezen is jouw probleem.

@Elevator, jep wel beheerder.

@Robgee, leer jij eens goed lezen, voordat je begint te blaten!

@Mike, bedankt en ik heb het gevonden, de site die december me gaf was in het engels en daarom heb ik de service ingeschakeld toen deze niet actief was, echter hij moest op uitgeschakeld staan.

Jongens bedankt en lees & luister goed voordat je iemand de grond in boort of bijdehand gaat lopen doen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Dispenzer op 16-04-2004 08:49 ]

Verwijderd

lol, als je aangeeft dat je een systeembeheerder bent verwachten we enig niveau... als je dan zegt "gpedit.msc gimme!" begrijp ik dat iedereen ernstige twijfels heeft over je systeembeheer :)

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 10:06:
lol, als je aangeeft dat je een systeembeheerder bent verwachten we enig niveau... als je dan zegt "gpedit.msc gimme!" begrijp ik dat iedereen ernstige twijfels heeft over je systeembeheer :)
Ik ben geen systeembeheerder als beroep en dat heb ik ook nergens gezegd, ja van me eigen pc, de foutmelding zegt dat de systeembeheerder dit heeft uitgeschakeld dude.

Lezen is moeilijk

[ Voor 11% gewijzigd door Dispenzer op 16-04-2004 17:18 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-03 18:21

Perkouw

Moderator General Chat
ik heb nu hetzelfde probleem alleen heb ik niet zelf gedaan
ik heb google al gebruik en hier al alle topics doorgelezen maar het werkt niet, want het stond al op uitgeschakeld ik vind het maar raar
hij blijft de foutmelding geven dat het is uitgezet door de systeembeheerder en ik ben toch echt de systeembeheerder en het staat echt goed!
nu weet ik niet of dit hoort maar er is iemand met het IP 127.0.0.1 in mijn computer doorgedrongen, door port 80
ff zijn ip doorgezocht en nu blijkt dat diegene afkomstig is uit de US plaats, er staat nog veel meer bij

kan iemand mij helpen 8)7 8)7 kvind het nogal raar en ik zou echt niet weten hoe ik het moet oplossen :(

edit: ik krijg nu bij meerdere programma's de foutmelding dat ik niet gemachtigd ben etc.
bijv. bij WS FTP Pro zegt hij het volgende: WS_FTP does noet appear to have been installed for the current user.
en dan moet je op ok drukken en verdwijnt het error schermpje en je krijgt het programma niet aan de praat
het lijkt wel of iets heel mijn systeem nuked ofzo hulp is dan ook HARD NODIG!

[ Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 25-07-2005 12:28 ]

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-03 09:15

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Uuhmm 127.0.0.1 is localhost oftewel de betreffende PC??
Lijkt me stug dat je via dat IP in de US terechtkomt, of je moet in de US wonen ofzo :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Perkouw schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:21:
ik heb nu hetzelfde probleem alleen heb ik niet zelf gedaan
ik heb google al gebruik en hier al alle topics doorgelezen maar het werkt niet, want het stond al op uitgeschakeld ik vind het maar raar
hij blijft de foutmelding geven dat het is uitgezet door de systeembeheerder en ik ben toch echt de systeembeheerder en het staat echt goed!
nu weet ik niet of dit hoort maar er is iemand met het IP 127.0.0.1 in mijn computer doorgedrongen, door port 80
ff zijn ip doorgezocht en nu blijkt dat diegene afkomstig is uit de US plaats, er staat nog veel meer bij

kan iemand mij helpen 8)7 8)7 kvind het nogal raar en ik zou echt niet weten hoe ik het moet oplossen :(
Maak je ni et druk, dit is localhost 8)7...typ maar is in in start > uitvoeren > cmd > ping localhost, en kijk naar het ip adres! succes ermee ;)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:35

Aapje

Opel-beun
«12:25:25» « dns » resolving 127.0.0.1...
«12:25:25» « dns » resolved 127.0.0.1 to localhost {press F2 to copy to clipboard}
«12:25:25» « IP trace » result: 127.0.0.1 is in US
Nahhhh
Denk dat je last heb van spyware, of een liev virusje/trojantje die effe zorgt dat je um niet kan killen >.>
offtopic:
lag trouwens wel dubbel over dat localhost

[ Voor 5% gewijzigd door Aapje op 25-07-2005 12:28 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien moet je je even wat beter verdiepen in tcp/ip en wat 127.0.0.1 en poort 80 zijn, en dat je "het ip doorzocht hebt" en "dat diegene uit de US komt" is natuurlijk klinkklare onzin.
Voor de rest is het niet echt een bijdrage aan dit topic, mocht je er na wat zelf zoeken nog niet uitkomen, mag je eventueel een topic openen met je eigen probleem, let er dan wel even op dat het aan Windows Operating Systems - Policy voldoet, en misschien staat er ook nog wel wat interessants in Windows Operating Systems - FAQ , succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.