Toon posts:

Probleem met MSI MB KT6 Delta FISR AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een nieuwe PC aangeschaft met een MSI MB KT6 Delta FISR AMD moederbord, op dit mobo zit een RJ-45 LAN jack voor kabel internet. Als ik mijn kabel van @home erin doe (na de driver van deze netwerkkaart geinstalleerd te hebben) doet internet het prima geen enkele klachten. Maar toen ik online ging gamen had ik last van ping veranderingen. M'n ping schiet van een normale waarde (20-50) naar hele hoge waarden waardoor ik niet meer goed kan spelen(600-999) en dat wisselt om de minuut ongeveer. Hier heb ik erg last van en toen keek ik naar de kabelingang op m'n mobo en zag dat naast een groen lampje dat brandde ook een oranje lampje knipperen(naast de ingang), nu kan ik hierover niets vinden op de site van MSI of in de Manual. Weet iemand wat er mis is?

Vriendelijk bedankt.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:37

Shunt

Boe

waarschijnlijk zijn ze bij @home gewoon wat aan het veranderen. dat oranje lampje is volgens mij voor de 100 mbit aanduiding. de groene voor de 10 ? zo iets dacht ik. of het was voor de activitijd en de groene meld dat er spaning op de kabel staat. zo iets was het dacht ik. niets om je druk om te maken dus ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier al enkele dagen last van en online gamen lukt gewoonweg niet meer. En er zijn geen Onderhouds activiteiten of storingen in mijn regio (Groningen). Maar toch bedankt voor je antwoord.

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 19:03:
ik heb hier al enkele dagen last van en online gamen lukt gewoonweg niet meer. En er zijn geen Onderhouds activiteiten of storingen in mijn regio (Groningen). Maar toch bedankt voor je antwoordt
gewoon eens bellen naar @home en eens kijken bij je network activety als daar een grote upsteam bezig is heb je kans dat je een virusje hebt dat aan het spammen is via jouw computer. dus norton er ffe over :P

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
net ff gescanned maar zoals verwacht geen virus aangetroffen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 19:30 ]

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 19:18:
net ff gescanned maar zoals verwacht geen virus aangetroffen :?
heb je nu ook gekeken onder netwerk activitijd.

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 15 april 2004 @ 19:41:
[...]

heb je nu ook gekeken onder netwerk activitijd.
gekeken? sorry als ik nu iets stoms zeg maar waar kan ik dat zien?

• Shunt

Shunt

Boe

druk op control altje delletje ga naar het tab blad netwerk. en ga naar beeld > geschiedenis netwerk adapters > verzonden bytes. en klaaros nu zie je een rode en een groene balk slaat die rode balk hoog uit zeg ala over de 2 % van je 100 mbit adapter is er iets mis of loopt er kazaa band brete te snoepen. of als je op een netwerk zit dan zit er welicht iemand te leatchen ;).

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Er staat dit: Adapternaam: LAN-verbinding, Netwerkgebruik: is tussen 0,02 en 1%, Snelheid 10MBps, Status: operationeel

de rode lijn maakt een enkele uitschieter maar komt niet boven de 0,5% uit

Wat kan er mis zijn?

Verwijderd

Topicstarter
en ik heb wel Kazaa Lite maar die staat uit (afgesloten) dan kan ie tog geen breedband snoepen??

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand die weet wat er aan de hand is?

• Shunt

Shunt

Boe

ik zou even de Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done door lezen daar staat heel duidelijk dat je niet mag schoppen binnen 24 uur ;).

mare het kan vanalles zijn laat dat netwerk progje eens aan staan als je een game start. en over welke games hebben we het ? wat voor internet aan sluiting ?

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de bumps.
Ik speel Soldier of Fortune II: Gold edition is al enkele jaren oud komt uit 2001 geloof ik, op m'n @home breedband kabel.

Op m'n oude Pc speelde ik dit spel als een malle nooit problemen en nu op m'n nieuwe pc loopt het voor geen meter 'tis maar vreemd...

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:01:
sorry voor de bumps.
Ik speel Soldier of Fortune II: Gold edition is al enkele jaren oud komt uit 2001 geloof ik, op m'n @home breedband kabel.

Op m'n oude Pc speelde ik dit spel als een malle nooit problemen en nu op m'n nieuwe pc loopt het voor geen meter 'tis maar vreemd...
weet je zeker dat het je ping is speelt het in singel player mode wel ok ?

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
yup in sigle player speelt het prima, maar online zie je ook duidelijk bij m'n stats mijn ping omhoog schieten en even later weer omlaag en dan weer omhoog.
Pagina: 1