Toon posts:

[WIN XP] Bestanden overzetten werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit met een probleem! Ik heb nu een (flink) aantal bestanden gedownload met emule, welke op mijn server geinstalleerd staat. Nu wil ik de bestanden overzetten naar mn eigen pc, maar als ik dat ga doen krijg ik (bij elk bestand) dit bericht:
Afbeeldingslocatie: http://www.heinluinstra.nl/got/bestand_kopieren.jpg

Dit bericht krijg ik ook als ik hem naar een andere map probeer te kopieren die óók op de server staat.

De harde schijf staat (bij mijn weten) niet op beveiligd voor zoiets, en ik weet ook niet door welk programma dit bestand nou zou moeten worden gebruikt, emule heb ik al afgesloten..

Verwijderd

Topicstarter
De bestanden had ik gedownload met Emule, en ook het uitzetten van emule helpt niet! :( Wie kan me helpen? Bvd :)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
niet kicken aub ;)

Heb je je server al eens gereboot?
Al eens explorer.exe gekilld, opnieuw gestart, en opnieuw geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Mike Jarod op 15-04-2004 19:20 ]

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08 09:01
Ik heb hier ook eens mee zitten worstelen. Zorg dat je op de client met dezelfde naam/pass inlogt als de gebruiker op de server. Dan zou je er bij moeten kunnen... Anders moet je bij de eigenschappen van de map met emule downloads aangeven dat alle gebruikers het mogen lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb het al gevonden, heb de virusscanner (tijdelijk! :P) uitgezet! Ik kan nu nog steeds niet rechtstreeks kopieren (dus van server naar mijn pc), maar moet op mn server de bestanden in een mapje gooien (dat kun nu dus opeens wel!) en dan vanaf mijn pc de bestanden uit dat mapje naar mij toehalen :)