gigabyte FX5950 XT

Pagina: 1
Acties:

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 22:15
Hallo allemaal,

Aangezien deel 5 van het 5900xt topic al weer vol is stel ik mijn vraag in een nieuw topic.

Er schijnt namelijk een nieuwe xt variant uitgebracht te worden door gigabyte, namelijk de FX5950XT.

Nu heb ik al het hele internet doorgegoogled maar nog geen info hierover kunnen vinden.
Weet mischien iemand wat de specificaties zijn van deze kaart?mischien 2,2 geheugen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Jerronimo schreef op 15 april 2004 @ 18:13:
Nu heb ik al het hele internet doorgegoogled maar nog geen info hierover kunnen vinden.
Weet mischien iemand wat de specificaties zijn van deze kaart?mischien 2,2 geheugen?
Zou dat niet alleen maar speculeren zijn als je er zelf al helemaal niks over kan vinden? Wacht gewoon even een officieel bericht af en je weet het zeker ;)

The devil is in the details.

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 22:15
Ik weet niet of dit speculeren is.

De computerzaak waar ik een gigabyte FX5900XT wilde bestellen kon deze niet meer leveren.
Als ik nog een week of 5 zou wachten konden ze de gigabyte FX5950XT leveren.
Ik vraag me dus af welke specs. deze kaart zal hebben.

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24
ik snap niet dat de 5900 XT niet meer leverbaar is aangezien ik m zelf nog zonder problemen kan leveren .

we hebben zelfs de :

gigabyte
point of view
MSI
en als ik me niet vergis ook asus
dus dat ie niet meer leverbaar is geloof ik niet veel van.

en kan me ook niet voorstellen dat een 5950 XT uitgebrcht gaat worden als er een hele nieuwe serie op komst is

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-08 19:14

HeepH

Dope Rapper

mss zijn het de 5950's waar ze nu van af moeten , zodat ze 6800's in kunnen kopen.....

http://specs.tweak.to/16495