Toon posts:

wat moet ik kopen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een bagger geluidskaart en een standaard logitech muis. Nu heb ik een beetje geld om een van die dingen te upgraden. Welke zouden jullie doen??

ik ben een echte gamer dus als ik dan een nieuwe muis zou kopen kocht ik een optische muis van logitech en als ik mijn geluidskaart zou upgraden een SB 128PCI (ja is bagger maar goed meer geld heb ik niet)

bvd

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Koop dan een SB Live! en een iets mindere muis. Ben je meteen onder de pannen qua geluidskaart. Ik gok dat je zo'n 200 piek te besteden hebt. Met het restant kun je best een mooi Logitech muisje kopen. Weliswaar niet optisch, maar toch...

Verwijderd

Optische muis......
Als je nou fantastisch goede speakers zou hebben, dan zou je een nieuwe geluidskaart kunnen kopen. Muis heb je veeel meer aan vind ik. (Maare dit zei ik je net tijdens Nederlands ook al :) :) :))

Verwijderd

1.) EEN vet geweer om mensen bij je comp vandaan te houden
2.) Een harem em je zoet te houden voor als de stroom uitvalt. (Tevens ook makkelijk voor enig vertier tijdens de lange instalatie van windows)
3.) Een opblaaspop voor als je harem in staking is

Verwijderd

Da's wel precies iets voor Dennis :) :) :)

Verwijderd

Nou doe dan wel een draadloze muis, geeft je veel meer vrijheid, en m'n SB Live doet et ook goed (alleen jammer dat ie geen A3D ondersteunt :( )

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 december 2000 16:14 schreef nitraat het volgende:
1.) EEN vet geweer om mensen bij je comp vandaan te houden
2.) Een harem em je zoet te houden voor als de stroom uitvalt. (Tevens ook makkelijk voor enig vertier tijdens de lange instalatie van windows)
3.) Een opblaaspop voor als je harem in staking is
ROTFLOL :):)

Verwijderd

als je je niet beperk voelt met de muis die je hebt zou ik voor de geluidskaart gaan, anders voor de Logi Opt

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zou persoonlijk eerder voor een optische muis gaan dan voor een duurdere geluidskaart.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de muis gekocht en hij bevalt perfecto :):)
Pagina: 1