Toon posts:

vraagje betreffende d2ol nodes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik heb een probleempje met een d2ol node dat ik ook op de support van sengent heb gegooid maar die systeembeheerder is tot woensdag nie beschikbaar dus ik dacht dat een van jullie het misschien wist.

Ik heb een node, die onder hetzelfde email staat geregistreerd als mijn main account , en ook gewoon aan het crunchen is en updates naar de server doet.

Op de informatie voor deze specifieke node zie ik gewoon nieuwe resultaten binnenkomen, MAAR ik kan deze node niet toevoegen aan mijn account :(

Dus zolang ik hem nie kan toevoegen, staan die resultaten ook nie bij de DPC resultaten. Sterker nog, we kunnen die node nu dus nergens meer aan toevoegen , terwijl hij het nog wel doet... soort ronin node :)

Iemand een idee ?

• BensPlace
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:31

BensPlace

Team Elteor-Borislavj

Foutje in e-mail adres, node.prp weggooien en de client opnieuw starten.

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:33

Lief Adje

Love is in the air

BensPlace schreef op 15 april 2004 @ 18:03:
nee ff nieuw account aanmaken met het gebruikte email adres, en vervolgens die mergen met het juiste account :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Topicstarter
BensPlace schreef op 15 april 2004 @ 18:03:
het email adres is niet fout: bij de about box van de nieuwe node's client staat het gewoon goed. Bovendien wil ik het op lossen zonder een nieuw node nummer te krijgen.
Lief_Adje schreef op 15 april 2004 @ 18:07:
nee ff nieuw account aanmaken met het gebruikte email adres, en vervolgens die mergen met het juiste account :)
ok dat heb ik zojuist geprobeerd: dan krijg ik :
There was an error creating your member account.
Could not create member: Could not find node for 104814
Click below to try again.

MAAR die node doet het nog wel !
http://app.d2ol.com/stats/nodeProfile.jsp?id=104814

als de node met de hand geflusht wordt verandert het op deze pagina namelijk gewoon mee

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 18:22 ]

Verwijderd

Je kan alleen een account maken icm met een nodenummer, dus dat gaat ook niet werken.

Maar de systeembeheerder daar is gisteren (woensdag) teruggekomen, dus ik denk dat je zometeen wel antwoord van hem krijgt :) Hij kan even in de database kijken of het emailadres goed is enzo. Kom anders even op irc (irc.sorcery.net, kanaal #dpccrew) (als je dat hebt), dan kan ik je wat directer helpen. :)

Verwijderd

Topicstarter
ah ik las zijn post dan verkeerd, dacht dat ie pas volgende wek woensdag terug was, was dus gister :)
ik wacht het nog wel even af.. het zal wel goed komen :)

Verwijderd

Topicstarter
heb net reactie gehad dat de beheerder as maandag terug is, maar die node doet het ondertussen wel gewoon en update elke paar uur vrolijk zijn nummertjes dus het wordt een leuke flush wanneer de beheerder hem dinsdag met de hand toevoegt :P

Verwijderd

Is er niet per ongelijk een spatie voor het e-mail adres terecht gekomen? Dat probleem had ik een keer. (Weliswaar bij TSC, maar principe blijft hetzelfde)

Verwijderd

Topicstarter
De node heeft heel even in het team gestaan, maar die user had het niet helemaal begrepen en heeft zichzelf toen met dat nodenummer geregistreerd. Toen ik tegen hem zei dat ie niet moest registreren heeft ie toen zijn account weer gewist.

Sindsdien is de node dus blijkbaar ronin, kan niet meer aan een andere user worden toegevoegd ook al is hij nog active. Ik heb ondertussen gehoord dat dat wel vaker schijnt te gebeuren, de beheerder was op de hoogte.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 02:57 ]

Pagina: 1