Toon posts:

Piep bij openen pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allen,

een klein hetzij doch een vreselijk irritant probleempje.
Allereerst even de specs:
Windows XP SP1 Home
Internet Explorer
AMD 3000+
Asus A7N8X Deluxe
2x 512 MB PC 3200 (dane-elec)
Creative audigy 2
Sapphire Radeon 9800 Pro
2 x 40 gb 7200 rpm (1x IBM 1X Maxtor)
en nog wat andere zooi.

Nu krijg ik regelmatig een piep (klink als een ping van je systeemspeaker) over de boxen te horen als ik een link op een internetpagina doorklik, bijv een topic op GoT open. Ik heb al het internet afgestruind en GoT uiteraard maar nergens een echt vergelijkbaar probleem tegengekomen (meeste gaat over piep uit voeding).

Dit probleem is echter pas ontstaan en dus niet direct nadat ik m'n pc gebouwd had.

Ik heb al bij geluiden in config. geprobeerd om alle geluiden uit te zetten en dan is het ook weg, maar ja, de resterende geluiden ook allemaal.
Verder alle logboeken nagelopen maar is niks in te vinden.

Alvast bedankt,

Sven

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Probeer eens de standaarddingen: scannen op virussen, spyware etc.
AdAware, Spybot-SD etc. [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] is wel een mooi archieftopic er over.

Zijn er nog meer programma's die meekijken? PestPatrol gaf bij mij ook geluid bij websites (geluid van een druppel)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Was ik er vergeten bij te zetten. Compu gescand op virussen en op spyware, maar helemaal niks nakkes nada.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:28

strandbal

Was het maar zo'n feest.

"Navigeren beginnen" uitgezet onder "Geluiden"?

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, staat nu uit. Eens proberen of het werkt (waarom begint de compu dan echter nu pas met peipjes, systeem loopt al een kwart jaar zonder reinstall of veranderingen?)

Het is by the way geen klik of iets dergelijks, zoals je die hoort als je een map opent, maar een piep als zijnde uit de systeemspeaker, is alleen softwarematig en alleen bij IE.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 18:18 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat lijkt ook een beetje op het probleem dat ik recentelijk heb: [rml][ win2k] exclamation chord.wav wordt speaker beep[/rml]
Ook hier worden bepaalde system events opeens speaker beeps
Vooralsnog sta ik ook voor een raadsel...

Ik krijg het trouwens ook niet weg door er geen geluid aan toe te kennen, alleen het stoppen van de beep service verlost mij van het geluid, maar dan hoor ik helemaal niets meer...

Ik begin te vermoeden dat het misschien toch door een recente windows-fix komt, in dat geval zullen er binnenkort wel meer mensen met dit probleem naar voren komen.

[ Voor 42% gewijzigd door crisp op 15-04-2004 18:28 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1