Goedenavond allen,
een klein hetzij doch een vreselijk irritant probleempje.
Allereerst even de specs:
Windows XP SP1 Home
Internet Explorer
AMD 3000+
Asus A7N8X Deluxe
2x 512 MB PC 3200 (dane-elec)
Creative audigy 2
Sapphire Radeon 9800 Pro
2 x 40 gb 7200 rpm (1x IBM 1X Maxtor)
en nog wat andere zooi.
Nu krijg ik regelmatig een piep (klink als een ping van je systeemspeaker) over de boxen te horen als ik een link op een internetpagina doorklik, bijv een topic op GoT open. Ik heb al het internet afgestruind en GoT uiteraard maar nergens een echt vergelijkbaar probleem tegengekomen (meeste gaat over piep uit voeding).
Dit probleem is echter pas ontstaan en dus niet direct nadat ik m'n pc gebouwd had.
Ik heb al bij geluiden in config. geprobeerd om alle geluiden uit te zetten en dan is het ook weg, maar ja, de resterende geluiden ook allemaal.
Verder alle logboeken nagelopen maar is niks in te vinden.
Alvast bedankt,
Sven
een klein hetzij doch een vreselijk irritant probleempje.
Allereerst even de specs:
Windows XP SP1 Home
Internet Explorer
AMD 3000+
Asus A7N8X Deluxe
2x 512 MB PC 3200 (dane-elec)
Creative audigy 2
Sapphire Radeon 9800 Pro
2 x 40 gb 7200 rpm (1x IBM 1X Maxtor)
en nog wat andere zooi.
Nu krijg ik regelmatig een piep (klink als een ping van je systeemspeaker) over de boxen te horen als ik een link op een internetpagina doorklik, bijv een topic op GoT open. Ik heb al het internet afgestruind en GoT uiteraard maar nergens een echt vergelijkbaar probleem tegengekomen (meeste gaat over piep uit voeding).
Dit probleem is echter pas ontstaan en dus niet direct nadat ik m'n pc gebouwd had.
Ik heb al bij geluiden in config. geprobeerd om alle geluiden uit te zetten en dan is het ook weg, maar ja, de resterende geluiden ook allemaal.
Verder alle logboeken nagelopen maar is niks in te vinden.
Alvast bedankt,
Sven