Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Oplaadbare batterijen]Werken niet in iRiver iFP-180

Pagina: 1
Acties:

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zo als de titel zegt, nieuwe Panasonic 2100mah batterijen werken niet in deze mp3 speler. Ze zijn 1x opgeladen in een oude lader, toen al wilde de mp3 speler niet aan. Toen heb ik een lader gekocht waar ze in kunnen, maar nu wil hij nog steeds niet aan. Op oude 500mah batterijen werkt hij wel :? .
De Panasonic batterijen werken wel in een draagbare radio, deze staat nu al 2 dagen aan om ze te ontladen :p.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het erg vreemd, in de search kon ik niets vinden.

Verwijderd

Batterij goed erin gedaan? + en - enzo :)

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Jaah, natuurlijk :p.
Heeft iemand verder nog een idee om die batterijen snel te ontladen? Met die radio schiet het niet op :p

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
digitale fotocamera die aa batterijen heeft..
Of een batterijlader met ontlaadfunctie?

[ Voor 4% gewijzigd door _Richie_ op 16-04-2004 10:29 ]

Verwijderd

Ligt niet aan de batterijen maar aan het design van de IFP180, na enig gebruik en een beetje slijten werken sommige oplaadbare wel, bepaalde oplaadbare passen niet goed in de speler en wordt er geen goed contact gemaakt. Bij mijn 180t werken GP1800 batterijen nu wel (in het begin ook niet), GP2000 doen het zoiezo niet.

Het schijnt wel dat als je bij deze probleembatterijen het zwarte kartonnetje om de + pool wegsnijdt dat ze dan wel goed contact maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 11:16 ]

Verwijderd

Je moet het rubberen ringetje bovenop de batterij weghalen , GP batterijen staan er ook bekend om dat ze het niet doen met de iFP 180/190.

ps. Sorry Carlo666 had over je bericht gelezen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 14:55 ]

Pagina: 1