[html] inhoud formulier weergeven na invullen

Pagina: 1
Acties:

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb een simpel html formuliertje gemaakt, en nou wou ik de gegevens die ingevuld zijn in een ander bestandje weergeven, zodat je kan zien wat je ingevuld hebt, en dat dan kunt uitprinten.

Er moet dus een soort functie worden toegewezen aan de submit button, maar ik weet niet welke...

Misschien dat jullie dat weten?

Het formuliertje kan je hier evt. vinden:
http://www.staj.nl/informatica/havo4.htm

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
met php of asp en anders met een javascript functie je formulier verbergen en de ingevulde waarden weergeven...

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

intermusic

Marc Hoekstra

Ander bestandje?
Ik neem aan de volgende pagina waar je naar toe gaat als je op submit hebt gedrukt.
Je kan dit via javascript doen en daar is heel veel over te vinden.
BV met: onsubmit();

[ Voor 7% gewijzigd door intermusic op 15-04-2004 17:10 ]

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
aan welk onsubmit commando moet ik dan denken? Ik kan het zo niet vinden eigenlijk...

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik vrees dat je toch iets zult moeten programmeren. Je kunt het vermoedelijk wel met javascript en DHTML oplossen door 2 divjes oid te gebruiken. De 1e div wordt als eerst getoond en bevat het form.
De andere div vul je met de gegevens uit het form als er op de knop wordt gedrukt en je hide de div met het form erin. Ook komt hier een submit knop te staan die het form naar de verzend pagina stuurt.

Andere oplossing:
Bouw met php of asp een tussenpagina waarnaar het form submit. Hier toon je de ingevulde data en biedt je een form met hidden velden aan (input type="hidden") en een knop die het vervolgens naar de verzendpagina submit.

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
manta schreef op 15 april 2004 @ 17:30:
aan welk onsubmit commando moet ik dan denken? Ik kan het zo niet vinden eigenlijk...
je moet helemaal niet aan een specifiek onsubmit commando denken, je moet zelf een functie schrijven die je bij een onsubmit aanroept... om daarover meer te leren kun je misschien beter even op www.w3schools.com/js en www.w3schools.com/dhtml kijken...

suc6 :)

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Pagina: 1