Toon posts:

TellSell ArcadeAction (NES)

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.telsell.com/images/products/2750.JPG
Wie heeft dat ding al gekocht? Zijn het de originele NES games? kan je ook een NES cart erin stoppen?

Filmpje:
http://www.telsell.com/streaming.asp?ID=ArcadeAction
http://www.telsell.com/sh...?CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2750
[i]Bent u ook zo gek op computerspellen? Of misschien uw partner? Of misschien wel de kinderen? Dan is dit hét pakket voor u! Arcade Action is het superpakket dat het plezier van computerspellen in de huiskamer brengt. Alleen maar even op de televisie aansluiten en spelen maar. Om hem aan te kunnen sluiten heeft u een audio/videopoort nodig op uw TV of videorecorder. Daarnaast kan het systeem ook door middel van een adapter worden aangesloten op de scartaansluiting.

Heerlijk met zo’n groot beeldscherm. Veel prettiger dan op de pc. Er is keus uit maar liefst 84 sensationele games. Er zijn actiespellen variërend van voetbal tot professioneel worstelen, supersnelle race games, atletiek, spelletjes voor de kleintjes en spellen waarvoor je een lichtpistool nodig hebt. Dit lichtpistool wordt uiteraard bij dit waanzinnig uitgebreid spelpakket meegeleverd.

Naast het lichtpistool bestaat het Arcade Action pakket uit het Arcade Action basisstation, twee dual control units, je moet toch samen kunnen spelen, en een superserie van 84 geweldige games, die onderstaand allemaal zijn opgesomd. 84 Geweldige games, die je alleen of met zijn tweeen kunt spelen voor de werkelijk superlage prijs van slechts € 59,95. Bestel nu twee pakketten tegelijk, dan kost het tweede pakket geen € 59,95 maar slechts € 39,95. Voor zo’n serie games is dat toch bijna voor niets. Urenlang speelplezier, spanning en sensatie en avontuur. Dat kan alleen maar met Arcade Action!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
Lijst van meegeleverde games:
1. 80 Days 43. Hyper Olympic  
2. 1942 44. Joust  
3. Arkanoid 45. Karateka  
4. Aladdin III 46. Kage  
5. Argus 47. Lode Runner  
6. Adisland 48. Lunar Ball  
7. Asc II 49. Macross  
8. Arabian 50. Magic Jewellery  
9. Badminton 51. Mag Max 
10. Baltron 52. Mappy  
11. B-Wings 53. Millipede  
12. Balloon Fight 54. Ninja Fighter  
13. Bird Week 55. Ninja II  
14. Boomman 56. Nuts and Milk  
15. Brush Roller 57. Othello  
16. Clay Shoot 58. Pooyan  
17. Chack and Pop 59. Pacland  
18. Circus Charlie 60. Pandamar  
19. City Connection 61. Penguin  
20. Challenger 62. Route 16  
21. Dig Dug 63. Raid on Bay  
22. Dough Boy 64. Road Fighter  
23. Druaga 65. Soccer  
24. Devil World 66. Sky Destroyer  
25. Dingdong 67. Space ET  
26. Door Door 68. Stargate  
27. Dynamite Bowl 69. Star Force  
28. Elevator Action 70. Son Son  
29. Exerion 71. Spartan  
30. Formation Z 72. Spelunker  
31. Front Line 73. Spy vs Spy  
32. Fire Dragon 74. Sqoon  
33. Flappy 75. Star Luster  
34. Flipull 76. Tag Team  
35. Field Combat 77. Tank  
36. Galaga 78. Twin Bee  
37. Galg 79. Wrestling  
38. Geimos 80. Wrecking Crew  
39. Gyrodine 81. Wisdom  
40. Gotcha 82. Warp Man  
41. Galaxians 83. Xevious  
42. Gradius 84. Zippy Race

Arcade Action bevat:
- Arcade Action basisstation
- twee dual control units
- fraai lichtpistool
- serie van 84 geweldige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet vervelend doen, maar TelSell speelt al je persoonlijke gegevens door naar zoveel mogelijk andere bedrijven om zodoende even lekker extra geld aan je te verdienen. Reden 1 om zo'n ding niet te bestellen.

Reden 2 t/m oneindig volgen hieronder vast wel. Ik denk dat je beter een 2ehands NES voor een knaak op E-bay o.i.d. kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit zijn echt geen originele NES games, maar gewoon clones ervan. Heb de reclame nu al zo vaak langs zien komen dat ik dat ook wel weet zonder het ding gekocht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL @ dat ding :D Je ziet in de reclame ook van die volwassen mannen met ze alleen groot plezier hebben met zo'n ding. Ik zou et in me eentje niet eens leuk vinden. Als je ooit eens een spel op de pc gedaan hebt wil je dit toch niet? :? Ik iig niet :P
Ze doen alsof het allemaal heel modern is, maar het is gewoon een bejaard ding.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Opzich is de nostalgie wel leuk, maar die controllers :r ... dan heb ik liever (S)NES controllers... en hadden ze bij nintendo afgekeurde N64 behuizingen over ofzo?

Nee kvind t 3 keer niks...

Kben blij met m'n oude (S)NES en spellen... en speel t nie zo vaak meer...

offtopic:
Kheb ook een emulator en een joystick... werkt ook wel... :X

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
rotzooi :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Is best leuk voor als je kleine kinderen hebt, dan is het goedkoop en toch bruikbaar. Hoeven ze niet op jouw pc te zitten etc.

Maar denk toch dat je beter af bent met een 2ehands pc met tv-out en mame erop geknald.

Is iets duurder, maar je kan er iets meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Gomez12 schreef op 15 april 2004 @ 17:36:
Is best leuk voor als je kleine kinderen hebt, dan is het goedkoop en toch bruikbaar. Hoeven ze niet op jouw pc te zitten etc.

Maar denk toch dat je beter af bent met een 2ehands pc met tv-out en mame erop geknald.

Is iets duurder, maar je kan er iets meer mee.
Nou, dit ding is anders pokkeduur voor wat 't is. Voor een paar tientjes meer heb je een Gamecube in huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Voor een paar tientjes meer, ik weet niet hoeveel een 2ehands GC tegenwoordig kost, maar dan heb ik er geen 84 spellen bij. En een GC met een spel vind ik ook zo duur:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik vind die reclame zo triest, die 2 presentators gaan helemaal uit hun dak als ze daar eenofander gaar racespelletje uit het jaar 0 zitten te spelen.

Daar beleef je tegenwoordig echt geen plezier meer aan met al die andere spullen op de markt, ook kleine kinderen niet.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Gomez12 schreef op 15 april 2004 @ 18:01:
Voor een paar tientjes meer, ik weet niet hoeveel een 2ehands GC tegenwoordig kost, maar dan heb ik er geen 84 spellen bij. En een GC met een spel vind ik ook zo duur:)
D'r zijn ook zat sterk afgeprijsde GC spellen verkrijgbaar. Okee, 84 spellen zul je niet zo snel voor zo'n prijs krijgen, maar 1 gemiddeld modern spel biedt heel wat meer mogelijkheden dan zo'n primitief oud spelletje (met alle respect voor de klassiekers van toen), en bovendien zullen er ook wel flink wat clones tussen die 84 spellen zitten. Dus 84 unieke spellen moet je ook niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou veel leuker zijn dan op de pc: KWALITEIT beeld is voor mij ook makkelijk. Dan komt punt 2 grootte...... |:( |:(
Heb je die reclame gezien? die kwaliteit was in ieder geval tien keer niks dus... ik hoef um niet :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:17
doet me denken aan die reclame uit GTA:Vice City...
"...where you shoot the green dots with the red square! (COOL!)
THE GENATRON"
/\/\ i'm lovin it. Maar de TS vraagt ook volgens mij of het nou eigenlijk een NES is.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 21:45

Robin F.

5 micron is huge

Als ik dit ding zo zie is het onmiskenbaar een NES-kloon. Je ziet zo dat die spelletjes gewoon geripte nintendo-games zijn, bijv Super Mario is duidelijk te herkennen. Ze hebben dan alleen de sprites vervangen om zo onder copyrightproblemen uit te komen.

Ook het menu is typisch famiclone-stijl. Grote kans dat in dat slot bovenop inderdaad NES-spellen passen. Het zou echter kunnen dat er alleen Famicom (ofwel Japanse NES-) cartridges in passen, die zijn iets kleiner dan gewone.

En €59,95 is echt idioot duur voor zo'n ding, op de rommelmarkt kun je ze krijgen voor €5. Op the famiclone vind je een mooie lijst met een enorm aantal van dit soort machines. Echt prachtig wat voor vormen die Aziatische piraten allemaal namaken, van Playstations tot Game Gears :D Maar uiteindelijk zitten er overal dezelfde chips in.

Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me herinneren, dat toen de NES en de SNES er waren, deze cloon consoles op de beverwijk in amsterdam verkocht werden. Daar paste wel toen NES spellen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komen mij ook wat van die spelletjes bekend voor van de MSX eigenlijk. Ik zag iets van Athletic Adventure o.a. voorbij komen. Ook het lettertype is typisch MSX. Maar dat was waarschijnlijk hetzelfde lettertype als bij de NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

niet doen. Koop er oude NES. Dit is wel een heel zielig ding. Alleen om die lul in die reclame moet je dit ding al negeren. Die chick is voor 1 keer wel okay, maar dan moet ze niet der spelcomputer meenemen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robin F. schreef op 15 april 2004 @ 19:15:
Als ik dit ding zo zie is het onmiskenbaar een NES-kloon. Je ziet zo dat die spelletjes gewoon geripte nintendo-games zijn, bijv Super Mario is duidelijk te herkennen. Ze hebben dan alleen de sprites vervangen om zo onder copyrightproblemen uit te komen.

Ook het menu is typisch famiclone-stijl. Grote kans dat in dat slot bovenop inderdaad NES-spellen passen. Het zou echter kunnen dat er alleen Famicom (ofwel Japanse NES-) cartridges in passen, die zijn iets kleiner dan gewone.
Gek dat Nintendo er niets tegen doet, ze verkopen nu al die spellen opnieuw voor de GameBoy Advance. 8)7
Waanzinnige site, uren aan 't klikken geweest :D
Hij zat er niet tussen, heb maar een mailtje aan de beheerder gezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Paar jaar geleden waren zogenaamde "FunStations" (PlayStation look-a-like) erg in omloop. Vent op m'n werk verkocht ze ook, had hele partijen.

En dan de teksten die op de doos stonden:

128 bit Graphics
CD Quality Sound
etc... :D

M'n broertje had er toen ook 1 gekocht (50 gulden ofzo toen)in een van-alles-en-nog-wat zaak. Stuk of 200 games stonden er op, waarvan een stuk of 20 unieke, rest waren allemaal kopieen. Gewoon om te huilen dat ding. Echt toffe spellen zater er niet op.

Afbeeldingslocatie: http://www.planetnintendo.com/thewarpzone/piracy/funstation.jpg

Joypads hadden een snoertje van ongeveer 30/40 cm, dus je zat echt met je kop zowat in de beeldbuis van je TV, alle knoppen kraakten en piepten als ik weet niet wat, echt gemaakt van het goedkoopste-van-het-goedkoopste materiaal.

Als ik jou was: koop gewoon een 2e hands NES.
Ten eerste VEEL betere kwaliteit qua hardware, en veel meer keuze in games, al moet je ze wel los kopen :P
Maarja, 5/6 euro voor een spel is echt niet veel, en er zitten er heleboel toffe tussen als Super Mario 3 etc., 't is maar net waar je van houdt.

En meestal is het zo bij die NES-klonen (ook bij die van mn broertje): Europese/USA cardridges passen er niet in, alleen de Japanse (minder pinnen).

[ Voor 15% gewijzigd door ironx op 17-04-2004 23:54 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Let vooral ook op de Mario op de achterkant van de doos. :p

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Mario op de playstation, die is zeker verdwaald |:(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens die console bovenaan heeft de vorm van de N64, de gun van de NES (zapper) en de controller is een mix van Snes knoppen met gamecube handvaten en de breedte van een N64 controller. :P

Wil je echt leuke spellen koop dan een NES of Snes. Heb je veel meer plezier van.

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 18-04-2004 11:23 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trouwens die console bovenaan heeft de vorm van de N64, de gun van de NES (zapper) en de controller is een mix van Snes knoppen met gamecube handvaten en de breedte van een N64 controller.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit wou ik ook net zeggen, dat ik deze reclame voor 't eerst zag dacht ik het al meteen.

Het zijn zwaar na-apers, dit is echt suf.
Valt me mee dat nintendo nog geen aanklacht heeft ingediend tegen tellsell met hun na-aperij!

Nog ff en ze gaan niet de nintendo maar de mintendo verkopen met games zoals Relda, Bonkey kong, Netroid, Super Bario enz.
Bahh wat een flauwe na-aperij zeg!
GET A LIFE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dan eerder hier voor gaan

http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=281651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:40
ik denk dat bureau Merkenrecht een aardige zaak heeft aan zowel verpakking, apparaat als naamgeving van die Funstation :D Ooit eens iets over op tv gezien dat een groep Taiwanesen hondsbrutaal alles weten te copieren en daar altijd mee weg komen door de productielijn op te doeken voor een instantie kan ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 21:06
Twee vrienden van mij hebben zoŽn ding. (Als je er twee kocht was de 2e veel goedkoper *herstel* minder duur)

Maar, op je vraag te komen. Het zijn niet de orginele spellen maar wel praktisch hetzelfde (zoals hierboven al aangegeven). We hebben er een Nes naastgehad en het spelplezier is ongeveer hetzelfde. Ik weet trouwens niet of er Nes carts inkunnen. Ik heb er nog niemand niet over gehoord.

Verder zijn de spellen wel ok. Vooral tijdens een avondje bieren. ARKANOID RULES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon puur voor de nostalgie zeg ik: NES kopen... laatst ook gedaan (van marktplaats, inclusief stuk of 5 games) echt geen spijt van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jerryt schreef op 11 mei 2004 @ 11:39:
Twee vrienden van mij hebben zoŽn ding. (Als je er twee kocht was de 2e veel goedkoper *herstel* minder duur)

Maar, op je vraag te komen. Het zijn niet de orginele spellen maar wel praktisch hetzelfde (zoals hierboven al aangegeven). We hebben er een Nes naastgehad en het spelplezier is ongeveer hetzelfde. Ik weet trouwens niet of er Nes carts inkunnen. Ik heb er nog niemand niet over gehoord.

Verder zijn de spellen wel ok. Vooral tijdens een avondje bieren. ARKANOID RULES!!!
Ik heb 'm eindelijk zonder Tell Sell en een stuk goedkoper gevonden en direct bij m'n inkoopactie gezet ;).

http://www.inkoopactie.net/ia/z6hqgs1g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 15 april 2004 @ 17:01:
Dit zijn echt geen originele NES games, maar gewoon clones ervan. Heb de reclame nu al zo vaak langs zien komen dat ik dat ook wel weet zonder het ding gekocht te hebben.
Ik heb ze beiden naast elkaar aangezet.
De games zijn identiek, het zijn 84 originele games.

Het enige verschil is dat de copyright melding afwezig is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:58:
[...]

Ik heb ze beiden naast elkaar aangezet.
De games zijn identiek, het zijn 84 originele games.

En de namen van de spellen zijn anders, die adissland Adisland oid is bijvoorbeeld gewoon wonderboy.

[ Voor 3% gewijzigd door Dark_M op 12-06-2004 11:13 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 21:45

Robin F.

5 micron is huge

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:58:
Klopt, dat zie je vrijwel altijd bij die spullen van Aziatische piraten. Wat nou precies de logica is weet ik niet, maar het heeft wel met copyright te maken. Misschien omdat het zo niet erop lijkt dat de oorspronkelijke uitgever er copyright op heeft. Feit blijft natuurlijk wel dat het dus gekopieerde games zijn, ik heb het altijd al vreemd gevonden dat een "respectabel" bedrijf als Tel Sell het gewoon zomaar verkoopt.

Wel grappig wat die piraten soms verzinnen, zo heb ik hier een 10-in-1 cartridge met 10 verschillende Mario spellen. Op het label staat gewoon "Mario" en de titels van de spellen. Ook in het menu staat gewoon "Mario 2", "Mario 3", "Wonderful Mario" etc. Maar als je dan zo'n spel opstart krijg je het titelscherm met (...) (...) 3 :D

Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robin F. schreef op 12 juni 2004 @ 11:24:
[...]
ik heb het altijd al vreemd gevonden dat een "respectabel" bedrijf als Tel Sell het gewoon zomaar verkoopt.
[...]
Blijkbaar hebben ze een maas in de wet gevonden. Zelfs de Kijkshop verkoopt ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

DarkM schreef op 12 juni 2004 @ 11:12:
[...]

En de namen van de spellen zijn anders, die adissland Adisland oid is bijvoorbeeld gewoon wonderboy.
Of het is een afkorting voor het Europese Adventure Island ;) Volgens mij is Wonderboy toch een heel ander spel :? (3 en 5 kwamen iig op de MEgadrive uit kan ik mij nog herinneren)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:14
Ja en die waren toen super duur, iets van 200 gulden. Dat was ook zo met Maniac Mansion, voor de nes. super duur....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 13 juni 2004 @ 12:28:
[...]
Of het is een afkorting voor het Europese Adventure Island ;) Volgens mij is Wonderboy toch een heel ander spel :? (3 en 5 kwamen iig op de MEgadrive uit kan ik mij nog herinneren)
Klopt, dit is geen Wonderboy. Het is Adventure Island (AKA Dragon's curse) wat een soortgelijk spel is van Hudson.

De controllers van die ArcadeAction zijn echt lekker, ze hebben zo'n Atari/C64 aansluiting. Ik zal eens proberen of ze daar op werken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Nou ben ik echt in de war als ik die stukjes op TV zie moet ik denken aan een game die ik wel eens gespeeld heb op de NES, maar die lijkt echt weer op een game die op één of ander reclame foldertje staat die bij me Mastersystem II zit en daarbij staat Wonderboy wat ook logisch is want Wonderboy is een Sega franchise.
"Adventure Island"-- This game brings back annoying memories. Although it's a rip-off of Wonder Boy it is a fun game for some time. Not every video game character can claim to ride a skateboard while chucking axes at snails while hopping over rocks (and one of my former roommates said I was cruel for accidentally stepping on a snail)! The game kind of reminds me of those few trapped in the Malaysian waters in the new game show Survivor.
NES
Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/reviews/nes/ai/3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.digitpress.com/dpsightz/nintendo/adventureisland.gif

Mastersytem
Afbeeldingslocatie: http://afk.sagamers.com/wonderboy/doll_1-4-1.gif

Conclusie:
Mastersystem roeleert! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark_M op 14-06-2004 22:39 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dietmertan.com
  • Laatst online: 19-03-2023

dietmertan.com

Less is more

Ik ga wel zo'n ding kopen als ik het zo allemaal lees. Een 2e hands NES is misschien goedkoper en authentiek maar daar zitten geen 84 games bij. Op ebay vragen ze toch al gauw €5 voor zo'n cartridge dus ben je uiteindelijk toch duurder uit.

8-bit is en blijft cute O+

http://dietmertan.com/

Pagina: 1