Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM probleem] Te groot gat in baybus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben samen met een vriend van me een baybus in elkaar aan het knutselen. Dus een klepje van de computer gepakt, gaten afgetekent (voor ledjes en schakelaars), en gaan dremelen. 1 gat is echter perongeluk 7mm geworden. Op zich is dit niet erg voor het uiterlijk, want de LEDhouder is toch 7,5mm (ofzoiets) in diameter, maar het ding blijft nu dus niet zitten. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Bestaat er bijvoorbeeld kit die enorm goed aan plastic blijft zitten?
Alvast bedankt :)

-edit-
Het gat zou dus eigenlijk 6mm moeten zijn, is dus 1mm te groot

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 16:27 ]

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 19:45
kan je hem niet gewoon vastlijmen met secondelijm? als je een beetje veel gebruikt op het frontje en dit even laat drogen kan je het ledje er waarschijnlijk zelfs inschroeven?

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 19:38
Een dotje silicone of enkele druppels superlijm.

Pas wel op dat deze niet in het plastic brandt.

• Erikjuuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
dichtmaken met iets en goed laten drogen daarna weer opnieuw boren (dan natuurlijk wel goed! :P)

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:48

XyS

0.o.O

en zootje lijm erop doen ;)
had ik ook gedaan, bij me ouwe pc .
zag er nog redelijk uit :)

Verwijderd

Topicstarter
lijm lijkt me eigenlijk niet zo'n fantastische oplossing... secondelijm verdwijnt bijna helemaal (grootste deel verdampt), en lijmpistool lijm blijft niet zitten. Het hoeft trouwens niet meteen perfect resultaat te geven, want ik moet de baybus toch nog schuren (wordt geverfd).
Het LED houdertje moet er nog wel uitkunnen, als ik het ding ooit nog over wil kunnen spuiten

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 19:45
dan zoek je een kurk, snij je die zodat ie NET te groot is voor het gat.

Doe secondelijm op de randen, prop de kurk er in.

maak er vervolgens voorzichtig een gat in voor het ledje & snij/schuur de overige stukken kurk af/weg.

Verwijderd

of doe er wat plamuur in... wel goed laten drogen

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
ik gebruik altijd siliconen + lijm alleen dit is in grotere hoeveelheden te koop...

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je het toevallig hebt liggen of kan lenen (kopen is een beetje duur voor zo'n klein beetje) kan je misschien twee-componentenlijm (Bison) gebruiken. Dat is erg goed voor plastic, het is redelijk dik, en het verdwijnt niet. Bovendien is het supersterk _O_

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

gewoon een stukje hout/aluminium erachter ;)

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Pagina: 1