Ik heb zojuist mijn radeon9600pro op mijn 2e systeem geinstalleerd, en na de drivers te installeren en minuut later al een VPU recover. Dus ik pc gereboot, maar echt iedere minuut een recover, dus ik de VPu recover uitgeschakelt en vond dat de desktop al erg traag was in verhouding met de vorig geforce fx5200. Spelletje spelen maakte al gelijk een blauw scherm met alleen een muispointer en verder niks en na een 5minute wachten was er nog niks veranderd. Ik agp aperture size op 128mb gezet(stond 256) en fast writes uit, hierdoor ging de desktop wel weer sneller maar nog steeds het blauwe scherm.
Heb nu alle drivers geprobeerd vanaf de drivers van windows en de drivers van de club3d cd. en ook alle cat. vanaf 3.8 t/m 4.4 allemaal exact het zelfde. cod blijft al gelijk hangen met map laden(laat het plaatje van de map helemaal niet zien, alleen de naam mp_depot) farcry laad ook niet, loopt meteen vast. soms onder windows krijg ik 1x dat rare blauw scherm weer of loopt de pc muur vast of allemaal rare strepen op mijn beeldscherm en is hij ook vast gelopen, en soms start windows zelfs niet op. hopelijk kan iemand mij helpen?
samenvatting van mijn acties:
* alle cat. 3.8 t/m 4.4 inclusief die van omega.
* fastwrites uit en AGp aperture size bijgewerkt.
* gekeken of hij warm werd, maar dat deed ie niet. voor de zekerheid toch nog ff een waaier er tegen aangedaan maar dit veranderd totaal niets.
* Heb gekeken of er iets overclockt stond, ook niets.
mijn theorie:
het moederbord is de oorzaak? Ik heb de nieuwste bios inclusief drivers, en voor deze kaart had ik in dit 2de systeem van mij een radeon 9800se die exact dezelfde symtomen had, inruil(RMA) kon ik deze kaart krijgen met wat geld toe. Ik heb de kaart er echt netjes en zorgvuldig ingedaan. Ik heb vrijwel het zelfde systeem als in mijn signature als 2e systeem, alleen dan 2x512mb MDT en club3d radeon9600pro, het moederbord is wel het zelfde.
hopelijk kan iemand mij helpen want ik heb dit systeem zo hard nodig!
Heb nu alle drivers geprobeerd vanaf de drivers van windows en de drivers van de club3d cd. en ook alle cat. vanaf 3.8 t/m 4.4 allemaal exact het zelfde. cod blijft al gelijk hangen met map laden(laat het plaatje van de map helemaal niet zien, alleen de naam mp_depot) farcry laad ook niet, loopt meteen vast. soms onder windows krijg ik 1x dat rare blauw scherm weer of loopt de pc muur vast of allemaal rare strepen op mijn beeldscherm en is hij ook vast gelopen, en soms start windows zelfs niet op. hopelijk kan iemand mij helpen?
samenvatting van mijn acties:
* alle cat. 3.8 t/m 4.4 inclusief die van omega.
* fastwrites uit en AGp aperture size bijgewerkt.
* gekeken of hij warm werd, maar dat deed ie niet. voor de zekerheid toch nog ff een waaier er tegen aangedaan maar dit veranderd totaal niets.
* Heb gekeken of er iets overclockt stond, ook niets.
mijn theorie:
het moederbord is de oorzaak? Ik heb de nieuwste bios inclusief drivers, en voor deze kaart had ik in dit 2de systeem van mij een radeon 9800se die exact dezelfde symtomen had, inruil(RMA) kon ik deze kaart krijgen met wat geld toe. Ik heb de kaart er echt netjes en zorgvuldig ingedaan. Ik heb vrijwel het zelfde systeem als in mijn signature als 2e systeem, alleen dan 2x512mb MDT en club3d radeon9600pro, het moederbord is wel het zelfde.
hopelijk kan iemand mij helpen want ik heb dit systeem zo hard nodig!