Toon posts:

[TFT] Philips 150s niet meer dan 256 kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een tft scherm van Philips, de 150s (15 inch). Sinds enige tijd geeft het stomme ding nog maar 256 kleuren weer. Ik heb het dwarse apparaat al aan meerdere computers gehangen, maar ook hier slechts 256 kleuren...

De (analoge) connector ziet er nog goed uit, geen missende pinnen of iets dergelijks... heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderd

Heb je al de juiste monitor ingesteld? Dat kan ook helpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 16:17:
Ik heb hier een tft scherm van Philips, de 150s (15 inch). Sinds enige tijd geeft het stomme ding nog maar 256 kleuren weer. Ik heb het dwarse apparaat al aan meerdere computers gehangen, maar ook hier slechts 256 kleuren...

De (analoge) connector ziet er nog goed uit, geen missende pinnen of iets dergelijks... heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Indien garantie termijn er nog is gewoon omruilen hebben wij ook eens met zo´n ding gehad bij informatique gewoon een nieuwe gehad.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb alle drivers voor het beeldscherm geinstalleerd... dus daar moet het niet aan liggen. Ik denk inderdaad dat ik em dan maar moet gaan inruilen. bedankt anyway!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Sinds enige tijd,
t klinkt eerder dat je agp kaart niet jofel meer is, heeft die een koeler, draait die nog, zit die goed in t slot?
T hoeft niet aan de tft alleen te liggen in elk geval.

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07 08:48
Nofi, maar het aantal kleuren heeft niks met je monitor te maken 8)7 Vooral 256 kleuren, dat is pallet based! Je kan een kleurenpallet echt niet door een vga connector persen. Gewoon een kwestie van je desktop instellen, en als dat niet kan dan ligt dat aan windows.
Pagina: 1