Ik heb hier een epox 8kra2+ liggen met een via kt600Delta chipset (8237 southbridge)
K heb winXP pro geinstalleert op de wd raptor, maar nu ik er een paar schijven bij hang op mn highpoint 372 raid (onbord raid controller) doet ie niks meer.
ook als ik mn 2de sata schijf erbij hang wilt windows niet opstarten.
Haal ik de stroom van mn schijven af dan is er geen probleem en kan ik booten van mn raptor. Zet ik stroom op mn andere sata hdd dan gebeurt er weer niks meer.
Zet ik stroom op ook maar 1 van de 3 schijven die op mn raid hangen gebeurt er weer niks meer.
Met het raid util kan ik geen bootarray aanmaken omdat ik geen raid draai.
In de bios kan ik instellen van waar ik wil booten, maar dat is ofwel mn seagate hdd of mn raid. De andere optie is een bootable add-in card die ik niet in mn systeem heb zitten.
In de faq kom ik om een of andere reden niet in.
De search levert ook niet veel bruikbaars op. Alleen nog maar iets gevonden voor een p4, ...
ide #0 seagate 60GB
benq56X cd
ide #1 cdrw/dvd
raid #0 maxtor 120GB
ibm deskstar 40GB
Raid #1 ibm deskstar 40GB
Sata #0 wd raptor 36GB
Sata #1 maxtor 120GB
K heb winXP pro geinstalleert op de wd raptor, maar nu ik er een paar schijven bij hang op mn highpoint 372 raid (onbord raid controller) doet ie niks meer.
ook als ik mn 2de sata schijf erbij hang wilt windows niet opstarten.
Haal ik de stroom van mn schijven af dan is er geen probleem en kan ik booten van mn raptor. Zet ik stroom op mn andere sata hdd dan gebeurt er weer niks meer.
Zet ik stroom op ook maar 1 van de 3 schijven die op mn raid hangen gebeurt er weer niks meer.
Met het raid util kan ik geen bootarray aanmaken omdat ik geen raid draai.
In de bios kan ik instellen van waar ik wil booten, maar dat is ofwel mn seagate hdd of mn raid. De andere optie is een bootable add-in card die ik niet in mn systeem heb zitten.
In de faq kom ik om een of andere reden niet in.
De search levert ook niet veel bruikbaars op. Alleen nog maar iets gevonden voor een p4, ...
ide #0 seagate 60GB
benq56X cd
ide #1 cdrw/dvd
raid #0 maxtor 120GB
ibm deskstar 40GB
Raid #1 ibm deskstar 40GB
Sata #0 wd raptor 36GB
Sata #1 maxtor 120GB
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional