[CS]Problemen met joinen

Pagina: 1
Acties:

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:05
Ik heb een probleem met Counter-Strike. Nadat die k*t steam is uitgekomen kan ik geen enkele game meer joinen. Met 1.5 kon ik nog vrolijk gamen maar dat is nu allemaal voorbij. Maar nu als ik een game join krijg ik altijd error loading secure module en ik word er nu echt stront ziek van. En het gekste vind ik nog dat ik vroeger via HLSW altijd kon joinen en nooit probs had.
Mischien zijn me specs handig:

40 gig maxtor harddisk
Gigabyte moederbord (weet typenummer niet zo uit me hoofd)
ATI Radeon 8500
758 DDR geheugen
Amd Athlon 1800XP
Windows XP Prof

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
beetje rustig he...
probeer steam eens te reinstallen, dat zal wellicht helpen. ennuh, je kan natuurlijk niet met 1.6 1.5-servers joinen.

[ Voor 71% gewijzigd door HyperioN op 15-04-2004 16:01 . Reden: first post, dus quote weggehaald. ]

• Kraanwater
Heb ik al 3 keer ofzo gedaan maar ik zoek de servers gewoon via steam dus lijkt me sterk dat dat 1.5 servers zijn....

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

met steam is het ook een stuk verneu.. je wet wel wat. soms helpt opnieuw inloggen. soms niet. soms moet je blijven proberen te joinen en kom je er inneens wel in. tot zover i kweet is er geen echte oplossing voor. steam zou het fixen. staat al in de afgelopen 3 patches iets over geloof ik. alleen ik merk er anders niets van. beste oplossing,... trug naar 1.5

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Kraanwater
daves2hd schreef op 16 april 2004 @ 20:46:
met steam is het ook een stuk verneu.. je wet wel wat. soms helpt opnieuw inloggen. soms niet. soms moet je blijven proberen te joinen en kom je er inneens wel in. tot zover i kweet is er geen echte oplossing voor. steam zou het fixen. staat al in de afgelopen 3 patches iets over geloof ik. alleen ik merk er anders niets van. beste oplossing,... trug naar 1.5
Jah ik vind het echt zonde van het hele spel. Maar ik kan wel blijven rejoinen maar ik doe het wel 15 keer en kom ik er nog steeds niet in dan gaat de fun van het spel er ook wel af....

• Kraanwater
Sorry voor het schopje maar ik wil echt graag weer cs spelen

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Heb je misschien een firewall aanstaan die het dataverkeer verstoord?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Kraanwater
Jah volgens mij zit er in me router een firewal maar daar heb ik nooit last van gehad met andere spellen of dingen

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Synth schreef op 19 april 2004 @ 14:49:
Jah volgens mij zit er in me router een firewal maar daar heb ik nooit last van gehad met andere spellen of dingen
Nee, daar kan het niet aan liggen. Als je een server wil hosten moet je daar wel wat aan veranderen.

• Kraanwater
ik wil het niet hosten wil gewoon joinen en lekker spelen..

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Even een kickje in dit topic want ik heb dit probleem dus ook.
Er moet nu echt eens een oplossing voor komen want ik wil wel weer gebruik kunnen maken van mijn Half-Life CD KEY, verdomme.

Mijn specs:
Windows XP systeem SP1, DirectX 9.0b, Aantal keren al verse steaminstall gehad.
Onder de motorkap:
AMD XP 2800+
512MB Corsair CL2 DDR400 geheugen in dual chan
GF4 TI 4400 met nieuwste drivers
(rest allemaal leuk en wel, te vinden in mijn profile)

Misschien handige informatie, toen ik op een lanparty met 12 man was bij iemand met internet daar kon ik servers joinen zoveel ik wilde, ik kreeg bijna nooit gelazer, en nu ik weer thuiszit heb ik weer de hele tijd gezeik. Zou het aan de firewall liggen ofzo? Ik heb een Vigor2200E router, maar de firewall gebruik ik niet. Ik gebruik wel een firewall op mijn computer, Zone Alarm.
Ik heb een Planet Internet ADSL accountje, 2048/320k.
De verbinding daar was een Casema 4mbit verbinding, geroute met een Sitecom router.
Als ik mijn ZoneALarm firewall disable helpt het niet veel, het lijkt alsof het een beetje helpt maar ookal staat ie aan kan ik op servers vaak error loading security model krijgen...

Het gaat maar niet weg, met CS is het dan zo ver... valt nog mee, ik kan nog beetje spelen. Maar met TFC.... kan gewoon echt niet, of HL.exe loopt vast, of ik word halverwege uit de server gegooit om de meest vage redenen, of ik krijg error security model of weet ik wat allemaal. Ik cheat toch echt niet... ofzo, wat doe ik fout.

Ik heb wat random screenshots bij elkaar op een websiteje gegooit, kan je zelf zien waar ik mee zit opgescheept. Deze errors zijn aan de orde van de dag, je hebt geen idee hoe irritant. Ik zit eraan te denken een vers topic hiervoor te openen omdat ik gewoon niet tot een oplossing kom...

http://home.planet.nl/~pierr023/steam/

Overigens met de weekselijkse updates verbeterd de toestand wel... dat wel.. maar niet erg veel.

[ Voor 13% gewijzigd door Novah op 15-05-2004 17:20 ]

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
ah heb het zelfde probleem je heb zeker een router thuis staan he... steam kan moeilijk tot niet overweg met routers tenzij je ALLE poorten die steam nodig heeft open gooit.

steam heeft dat hele cs naar de haaien geholpen! speel ook gewoon lekker 1.5 dat speelt tenminste goed!

Metal to the bone

Verwijderd

Dat die blijft hangen als die die anti cheat module wil downen wil zeggen dat er meer is dat die moeten downen, kijk goed naar je stoom systray icon en naar monitoring, geeft die aan dat die cs 100% geinstalleerd heeft en niet nog wat moet dlen?

• Novah
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/steam/steam18.jpg

Niets aan de hand. Maar ik heb inderdaad een router staan, een DrayTek ViGOR 2200E. Maar ik heb helemaal geen poorten dichtstaan op die router... :/
En als ik mijn softwarematige firewall op mijn pc uitknal werkt het allemaal niet veel beter. Die security module ding moeten ze gewoon echt snel fixen, maar blijkbaar werkt het bij andere allemaal perfect... wat zou ik nog meer kunnen proberen, iemand nog ideeen of tips?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

... steam.... een van de grootste fouten van Valve..kijk als het werkte binnen 1 maand... 2 maanden...maar nee na 1 jaar zijn we nog steeds bezig problemen te hebben met...steam.

1.5 blijft beter...

Het is jammer..dat zaker... ( mmm... wanneer gaan ze weer een "magische update" uitbrengen )

There is no place like ::1

• Novah
swampy schreef op 17 mei 2004 @ 02:25:
... steam.... een van de grootste fouten van Valve..kijk als het werkte binnen 1 maand... 2 maanden...maar nee na 1 jaar zijn we nog steeds bezig problemen te hebben met...steam.

1.5 blijft beter...

Het is jammer..dat zaker... ( mmm... wanneer gaan ze weer een "magische update" uitbrengen )
Zeker, als je ziet wat voorn updates ze doen:
[-] 05.03.04 (current release)

Changes/Additions:
--------------------------------------------------------------------------------

Scaled crosshair based on 1024 * 768
Updated de_vertigo
Updated headshot icon
[-] 04.28.04

Changes/Additions:
--------------------------------------------------------------------------------

Added solid radar option
Various other improvements
Improved flashbangs (will not cancel out other flashbangs)
Updated German localized files
Als ze nu eens aan de engine (HL1 met Steam) fixen, ipv al die finetuning dingen aan de games... daar hebben we veel meer aan, die finetune dingen zijn leuk als je kan gamen, maar als je niet kan gamen boeit het geen fuck dat het flashbang systeem iets beter werkt. Zo zonde... maar ik heb nog wel vertrouwen... :)

• Novah
:: Antwoord op mijn probleem (wat inmiddels al een tijdje goed is gekomen).

Het upgraden van de firmware van mijn router heeft alle problemen verholpen, ik werkte met firmware versie 2.2 van mijn Draytek Vigor2200E router, nu draai ik 2.3.8 en die werkt perfect.

Verwijderd

kheb ook een router met ingebouwde firewall (+ softwarefirewall :o)

het enigste waar ik problemen voorlopig mee heb is als die een update wilt doen dat het werkelijk uren duurt voor die klaar is :) die begint reset terug, begint reset, etc... waarom dunno, maar zonder firewall doet die het wel in ieder geval :o

nu ja get used to it zouk zeggen ;)

voor routers, zorg da je laatste firmware hebt, da helpt al veel

ps novah: jou probleem lijkt me eerder iet met steam zelf te maken :o doe es fresh install of zo, want bij jou chrasht het spel blijkbaar vaak

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 11:56 ]

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 12:37

chromeeh

the Gnome

Hmmm als ik die crashes zo zie, zou ik eens Memtest86 draaien......
Want het lijkt erg veel op memory leaks die ontstaan door bad memory blocks :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Novah
chromeeh schreef op 08 juni 2004 @ 08:20:
Hmmm als ik die crashes zo zie, zou ik eens Memtest86 draaien......
Want het lijkt erg veel op memory leaks die ontstaan door bad memory blocks :/
Ik heb twee verse Corsair DDR400/PC3200 LowCAS 2-3-3-6 repen draaien in dual channel op mijn nForce 2 bordje, lijkt me sterk dat mijn geheugen nu al brak geworden is. Bovendien heb ik compleet geen problemen meer, steam eraf, alles opnieuw erop - firmware upgrades... en dan moet het lukken. :)

• shag-me
  • Laatst online: 07-02 15:15

shag-me

-n0n3-

Ik heb ook problemen met Steam, ik heb een Sweex router, en @home (com21 modem) Als ik sommige servers wil connecten, schiet hun ping, in het schermpje wat popupped, naar 2000 (timeout dus) en kom ik er niet in. Als ik ze dan refresh in mijn server list, is hun ping nog gewoon 50 ofzo. Meestal zijn het server met 27015, maar niet altijd. Het probleem is dat de nat instellingen niet helemaal goed in te stellen zijn, je kan bij special applications niet op een duidelijke manier (als bij veel andere routers) dingen instellen. Zijn er mensen met precies dezelfde router, die het wel lukken? De instellingen (poorten e.d.) weet ik zelf ook wel, maar waar ik het precies neer moet zetten niet. Firewall staat uit btw, mezelf in de Dmz zetten helpt niet.

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Verwijderd

Jep het is er allemaal niet beter op geworden met steam, ik blijf lekker bij 1.5! :)
Pagina: 1