Even een kickje in dit topic want ik heb dit probleem dus ook.
Er moet nu echt eens een oplossing voor komen want ik wil wel weer gebruik kunnen maken van mijn Half-Life CD KEY, verdomme.
Mijn specs:
Windows XP systeem SP1, DirectX 9.0b, Aantal keren al verse steaminstall gehad.
Onder de motorkap:
AMD XP 2800+
512MB Corsair CL2 DDR400 geheugen in dual chan
GF4 TI 4400 met nieuwste drivers
(rest allemaal leuk en wel, te vinden in mijn profile)
Misschien handige informatie, toen ik op een lanparty met 12 man was bij iemand met internet daar kon ik servers joinen zoveel ik wilde, ik kreeg bijna nooit gelazer, en nu ik weer thuiszit heb ik weer de hele tijd gezeik. Zou het aan de firewall liggen ofzo? Ik heb een Vigor2200E router, maar de firewall gebruik ik niet. Ik gebruik wel een firewall op mijn computer, Zone Alarm.
Ik heb een Planet Internet ADSL accountje, 2048/320k.
De verbinding daar was een Casema 4mbit verbinding, geroute met een Sitecom router.
Als ik mijn ZoneALarm firewall disable helpt het niet veel, het lijkt alsof het een beetje helpt maar ookal staat ie aan kan ik op servers vaak error loading security model krijgen...
Het gaat maar niet weg, met CS is het dan zo ver... valt nog mee, ik kan nog beetje spelen. Maar met TFC.... kan gewoon echt niet, of HL.exe loopt vast, of ik word halverwege uit de server gegooit om de meest vage redenen, of ik krijg error security model of weet ik wat allemaal. Ik cheat toch echt niet... ofzo, wat doe ik fout.
Ik heb wat random screenshots bij elkaar op een websiteje gegooit, kan je zelf zien waar ik mee zit opgescheept. Deze errors zijn aan de orde van de dag, je hebt geen idee hoe irritant. Ik zit eraan te denken een vers topic hiervoor te openen omdat ik gewoon niet tot een oplossing kom...
http://home.planet.nl/~pierr023/steam/
Overigens met de weekselijkse updates verbeterd de toestand wel... dat wel.. maar niet erg veel.
[
Voor 13% gewijzigd door
Novah op 15-05-2004 17:20
]